کد خبر 1048643
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
سهیل مهدی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در جلسه روز شنبه AFC تمامی مسابقات و زمان برگزاری آنها در آسیا مورد بررسی قرار می‌گیرد و ممکن است مسابقات مقدماتی جام جهانی تغییر کند.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم در خصوص اینکه چه شد که تصمیم به تعطیلی مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر گرفتند، گفت: همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی اعلام شد ما در اختیار کمیته مبارزه با کرونا هستیم. در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد مدیریت بحران کشور تشخیص داد که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشیم. ما هم طبق روال کمک را وظیفه خودمان می‌دانیم. جان مردم اهمیت زیادی دارد  و طبق دستور مبارزه با کرونا این هفته را تعطیل کردیم تا در اطلاعیه بعدی در خصوص ادامه مسابقات روند این قضیه را اطلاع رسانی کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که مشخص نیست که مسابقات تا کی تعطیل است ؟ گفت: ما فعلا این هفته را دستور داریم که تعطیل کنیم اما طی روزهای آینده حتما در این زمینه اطلاع رسانی می کنیم که باشگاه‌ها و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.اجازه بدهید در این زمینه فعلا واکنشی نداشته باشیم اما ما برنامه‌ها را به شکلی تنظیم می‌کنیم که اولویت جان مردم باشد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات مهدی بعد از تعطیلی بلند مدت لیگ

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دغدغه سازمان لیگ تاریخ پایان این مسابقات است، ادامه داد: همانطور که می‌دانید لیگ قهرمانان آسیا هم به حالت تعلیق در می‌آید و روز شنبه هم جلسه AFC بسیار تعیین کننده خواهد بود. حتی رئیس فدراسیون جهانی هم ادعا کرد جان ورزشکاران و مردم از همه چیز اهمیت بیشتری دارد. به نظرم به طور کلی رویدادهای فوتبال در آسیا و حتی دنیا یک مقدار از نظر برگزاری دچار مشکل خواهد شد. نهایت تلاش ما این است که حتما لیگ را برگزار کنیم اما با نظر ستاد مبارزه با کرونا.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شایعه مبتلا شدن برخی بازیکنان به کرونا در لیگ های دسته اول و دوم هم گفت: من با خلیلیان صحبت کردم و هیچ گونه مورد رسمی و ثبت شده ای نداشتیم و اگر هم بوده شبه‌هایی بوده که بیشتر به سرماخوردگی منجر شده است. من شنیدم مسابقات مقدماتی جام جهانی ممکن است جا به جا شود، در جلسه روز شنبه AFC تمامی مسابقات و زمان برگزاری آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد، در مورد تیم ملی نظر دقیق را نمی‌توانم ارائه کنم اما ممکن است این برنامه جا به جا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس