کد خبر 1048597
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
هواشناسی نمایه

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اسفند غلظت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، صادق ضائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و برخی مناطق کرمان بارش برف و باران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

برف و باران ۲ روزه در برخی استان های کشور

وی افزود: پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اسفند در اغلب مناطق کشور آسمان صاف است و دما افزایش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت جمعه ۱۶ اسفند افزایش ابر و بارش پراکنده در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور داریم. 

ضیائیان افزود: روز شنبه ۱۷ اسفند این سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و جنوب غرب تقویت می‌شود و به تدریج از بعدازظهر شنبه و شنبه شب در سواحل غربی خزر و دامنه‌های مرکزی البرز واقع در استان‌های تهران، قزوین و البرز بارش باران، رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶اسفند در شهرهای صنعتی غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

ضیائیان اظهار داشت: روز شنبه ۱۷ اسفند گردوخاک و وزش باد شدید در استان‌های ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد:‌ آسمان تهران روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفند صاف پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۶ و ۵ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در تهران جهت باد جنوب غربی و سرعت آن ۱۰ کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در تهران بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۲۹درصد است.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس