کد خبر 1048576
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
پوتین نمایه

سخنگوی کرملین از انجام اقدامات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ جان مقامات عالی رتبه و دیگر کارکنان خود خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) چهارشنبه بعد از ظهر از اقدام‌های بهداشتی معمول برای مبارزه با ویروس کرونا در این مکان و مراقبت از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید:

۹۳ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

کرونا لیگ روسیه را در آستانه تعطیلی قرار داد

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در این زمینه گفت: «ما هرگونه اقدام لازم برای محافظت از رئیس جمهور در مقابل ویروس کرونا را انجام می‌دهیم. در واقع، این اقدامات  انجام  کارهای معمول بهداشتی است که هر شهروند روس نیز می‌تواند آن‌ها را انجام دهد.»

روسیه در روزهای گذشته مبتلا شدن نخستین شهروند خود به این ویروس کشنده را اعلام کرد. این شخص به تازگی از شمال ایتالیا به «مسکو» بازگشته بود. به گفته وزارت بهداشت روسیه، این فرد نشانه‌های خفیفی از کرونا را دارد با این حال بعد از بازگشت وی به مسکو، افرادی که با او سر و کار داشته‌اند نیز تحت آزمایش قرار می‌گیرند.

این در حالی است که روسیه از ابتدای ظهور کرونا در چین تدابیر سختگیرانه‌ای در دستور کار قرار داده و ورود اتباع چینی را به شدت محدود کرده بود. شیوع کرونا که از چین آغاز شد، اکنون بیش از ۷۰ کشور جهان را درگیر کرده و به مرگ بیش از ۳۰۰۰ نفر منجر شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 8
    بادمجان بم آفت نداره ههه
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 38
    انشا... بگیری و بمیری. پوتین کمونیست.
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      22 2
      زودتر تو وهابی کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس