کد خبر 1048504
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
پوچتینو

باشگاه رئال مادرید گزینه استخدام سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام را در سر دارد.

به گزارش مشرق، نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» خبر داد مدیران باشگاه رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو را به‌عنوان جانشین احتمالی زین‌الدین زیدان در نظر گرفته‌اند و در صورت قطع همکاری با سرمربی فرانسوی خود، در تابستان پیش رو مذاکرات خود را با سرمربی پیشین تاتنهام آغاز خواهند کرد.  

بیشتر بخوانید:

رونالدو می‌خواهد به رئال برگردد؟

زین‌الدین زیدان که پس از دوره اول و موفق حضورش روی نیمکت سرمربیگری رئال مادرید که با کسب 9 جام مختلف از جمله کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، در بازگشت مجدد به روی نیمکت سرمربیگری کهکشانی‌ها با چالش‌های جدی روبه‌رو بوده و نتوانسته است موفقیت دوره اولش در این تیم را تکرار کند.

رئال مادرید با سرمربیگری این سرمربی فرانسوی یکشنبه شب موفق شد در دیدار ال‌کلاسیکو با نتیجه 2 بر صفر بارسلونا را شکست دهد، اما شکست مقابل لوانته در لالیگا و باخت 2 بر یک خانگی مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جایگاه وی در سانتیاگوبرنابئو را به خطر انداخته است.

پوچتینو در حالی گزینه سرمربیگری کهکشانی‌هاست که خود در پایان آبان ماه درست شش ماه پس از اینکه موفق شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد. پیش از این شایعه حضور این سرمربی آرژانتینی روی نیمکت سرمربیگری تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید مطرح شده بود.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت، نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. او اخیراً از لالیگا و لیگ برتر انگلیس به‌عنوان مقاصد اصلی‌اش برای سرمربیگری سخن گفته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس