کد خبر 1048494
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید با وجود بازنشسته بودنش به خاطر خصوصی بودن این مجموعه مشکلی برای همکاری نداشته است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درباره مدیریتش در باشگاه پیکان  اظهار کرد: در سه ماه اخیر آقای شیعی به خاطر مشکلات بیماری که داشتند اصرار به جدایی کردند و از آن جای که من هم عضو هیات مدیره بودم تلاش کردیم که آقای شیعی بماند و به کار خود ادامه دهند اما در نهایت شرایط به گونه‌ای رقم خورد که او از باشگاه جدا شد و قرعه مدیریت به نام من افتاد. الان شرایط به گونه‌ای است نه می‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و نه می‌توانیم تغییراتی ایجاد کنیم اما تلاش می‌کنیم با افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی تلاش کنیم  تیم فوتبالمان در لیگ برتر بماند.

او افزود:پیکان باید ۱۰۰ درصد در لیگ برتر بماند چون تا به حال بازی‌های خوبی انجام داده است و واقعا شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد. در خیلی از بازی‌ها حق تیم ما باخت نبود اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که شکست خوردیم. الان هم در تلاش هستیم بتوانیم تیم را از انتهای جدول بالا بیاوریم تا در لیگ برتر بماند.

مدیر عامل باشگاه جدید باشگاه پیکان در ادامه درباره تعطیلات لیگ برتر که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ایجاد شده هم گفت: مسوولان سلامت کشور تاکید داشتند که اقداماتی انجام شود که این بیماری شیوع پیدا نکند چون واقعا جامعه را با خطر مواجه کرده است. از طرف دیگر برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران واقعا معنایی نداشت. اگر مسوولان سلامت جامعه تذکر دادند که بازی‌ها لغو شود باید این اتفاق رخ می‌داد. اگر واقعا خطراتی متوجه بازیکنان و اهالی فوتبال بود ما مشکلی بابت تعطیلی لیگ نداریم ما باید همسو با مسوولان نظام پزشکی کشور باشیم و سعی کنیم تصمیماتی بگیریم که آسیبی متوجه بازیکنان و اهالی فوتبال نشود.

بیشتر بخوانید:

گرشاسبی:اصلا دوست نداشتم مدیرعامل شوم

او درباره این که برخی به خاطر معلوم نبودن برنامه‌های لیگ و زمان برگزاری مسابقات گله‌مند هستند هم گفت: یکی از دغدغه‌های ما این است که اصلا نمی‌دانیم لیگ تا چه زمانی تعطیل خواهد بود. و در برخی از رشته‌ها لیگ‌شان را کلا تعطیل کردند. برای فوتبال هم باید یک تصمیم نتیجه بخش و درستی اتخاذ شود.

وی در ادامه درباره این که بازنشسته است و چطور توانست مجوز حضور در باشگاه پیکان را بگیرد در حالی که به خاطر همین مساله از پرسپولیس جدا شد هم گفت: در تعریف باشگاه پرسپولس واژه دولتی آمده است چون مجمع این باشگاه متشکل از برخی وزیران، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه است و این افراد درباره این باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند. اما پیکان که یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است وابسته به دولت نیست و هیچ بودجه‌ای از دولت نمی‌گیرد. باشگاه پیکان یک موسسه فرهنگی و وزرشی است و کاملا خصوصی اداره می‌شود؛ هیات مدیره این باشگاه را هم شرکت ایران خودرو تعیین می‌کند. به همین  خاطر فعالیت من در این باشگاه از نظر قانونی ایرادی نداشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس