کد خبر 1048446
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
بحران دستمال کاغذی در استرالیا پس از شیوع کرونا/ سهمیه‌بندی برخی مواد غذایی و دارویی+تصاویر

به دنبال اعلان رسمی دولت استرالیا مبنی بر شناسایی ۵۰ مبتلا به ویروس کرونا، دستمال توالت و مواد بهداشتی و شوینده در این کشور با کمبود روبه‌رو شد.

 به گزارش مشرق، "بحران دستمال کاغذی" در استرالیا طی دو روز گذشته بسیار شدت گرفته است و تمام دستمال‌های موجود در فروشگاه‌های این کشور به اتمام رسیده است.

پایگاه خبری "گاردین" در گزارشی نوشت: به دنبال اعلان رسمی دولت استرالیا مبنی بر شناسایی 50 مبتلا به ویروس کرونا، دستمال توالت و مواد بهداشتی و شوینده در این کشور با کمبود روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید:

این کمبود فقط به دستمال کاغذی ختم نمی‌شود، بلکه  از روز گذشته تاکنون استرالیایی‌ها برای خرید مواد غذایی چون برنج، ماکارونی، کنسرو و ... مقابل فروشگاهها در صف ایستاده‌اند و قفسه‌های فروشگاهها خالی از این اقلام است.

در همین حال مواد شوینده و بهداشتی، دستمال کاغذی بخصوص دستمال توالت در دسترس نیست؛ این هجوم به حدی بوده است که برخی از فروشگاهها و داروخانه‌ها برای فروش این مواد سهمیه گذاشته‌اند و به هر فرد بیش از دو عدد داده نمی‌شود.

هرچند که مسئولان به مردم اطمینان داده‌اند که در آینده برای تهیه این اقلام مشکلی نخواهد بود، اما هجوم مردم به سوپرمارکتها و داروخانه برای خرید دستمال توالت به حدی است که شبکه‌های خبری و مجازی این مساله را در صدر اخبار خود قرار داده اند.

کشور استرالیا , ویروس کرونا ,

کشور استرالیا , ویروس کرونا ,

کشور استرالیا , ویروس کرونا ,

کشور استرالیا , ویروس کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 0
    پ اونجا که هوا گرمه الان تابستونه مسئولین ..مفت میزنن میگن با گرما میره
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 0
    از نظر من چون هوا در استرالیا کم کم بسمت پاییز و سرما میره اگه کرونا الان کنترل نشه فاجعه بزرگی در استرالیا و جزایر اطراف ببار خواهد اورد
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 0
    آنها که طهارت هم نمی گیرند و شیر و شلنگ و آفتابه ندارند ! فک کن دستمال توالت ندارن همینطوری با کو* گو** شلوارشان را می پوشن میرن خیابون ! بیا اینم از کشورهای به اصطلاح پیشرفته !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس