کد خبر 1048284
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
ساری

مائوریتزیو ساری امیدوار تیمش با حفظ تساوی بازی رفت به فینال رقابت‌های جام حذفی ایتالیا راه یافت.

به گزارش مشرق، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از تلاش شاگردانش برای رسیدن به فینال سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش رونالدو به قیمتش در ترانسفرمارکت +عکس

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اظهار داشت: کیلینی دیروز کمی احساس ناراحتی داشت و به طور اختصاصی تمرین کرد. بوفون هم  کمی کمر درد حس می‌مرد  اما امروز در تمرینات شرکت کرد. رونالدو اگر دوست داشته باشد، مشکلاتش را بازگو می‌کند. در دسترس بودن یا در دسترس نبودن او به مشکل شخصی‌اش بستگی دارد. مشخصا غیبت رونالدو باعث می‌شود تغییراتی در تاکتیک‌های خود اتخاذ کنیم زیرا هیچ جانشینی برای او در دنیا وجود ندارد. خدیرا وضعیتش بهتر شده و می‌تواند فردا برای دقایقی به میدان برود. داگلاس کاستا هم چنین وضعیتی دارد و شاید دقایقی بازی کند.

او در ادامه  افزود: در نیمه اول  بازی مقابل لیون  بسیار سطح پایین بودیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. روی گردش سریع‌تر توپ، بیشتر کار کردیم. میلان تیمی سطح بالاست و مشخصا  کار آسانی نداریم. با این حال فقط به صعود به فینال فکر می‌کنیم. گاهی‌اوقات ارزیابی‌ها بیش از حد بر پایه نتایج قرار می‌گیرد.  میرالم پیانیچ نسبت به 2-3 ماه گذشته درخشش کم‌تری داشته و از نظر فردی این فراز و نشیب‌ها طبیعی است. وضعیت او مربوط به آمادگی جسمانی نیست و من این مساله را بهانه می‌دانم. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس