کد خبر 1048217
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
هندوستان

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای اقدامات خشونت‌بار اخیر علیه مسلمانان هند را به شدت محکوم کرد و خواستار اقدامات جدی امت اسلام برای مقابله با آن شد.

به گزارش مشرق، به دنبال اعتراضات گسترده اخیر در هند در اعتراض به قانون جنجالی شهروندی که علیه مسلمانان به شمار می‌رود، خشونت هندوها علیه مسلمانان در این کشور به شدت افزایش یافته است. 

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، در پی این موضوع «انجمن علمای یمن» در بیانیه‌ای عنوان کرد: «ظلم نژادپرستانه و حمله وحشیانه به برادران مسلمان خود در هند را محکوم می‌کنیم و دولت هند را مسؤول این جنایت‌ها و نتایج آن می‌دانیم.»

ببینید:

عکس/ تجمع اعتراضی دانشجویان و طلاب به کشتار مسلمانان هند

در ادامه این بیانیه از ملت‌ها و دولت‌های امت اسلامی درخواست شده در کنار مسلمانان هند بایستند و اقداماتی جدی و سازنده برای توقف حملات علیه آنها اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید:

در هند چه خبر است؟

در هفته جاری انتشار تصاویر حمله یک گروه هندو به یک فرد مسلمان که در حال بازگشت از مسجد به خانه بود واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.

خبرگزاری رویترز در این زمینه نوشت، «محمد زبیر» ۳۷ ساله در مسیر مسجد به خانه با عده‌ای از هندوهای متعصب مواجه می‌شود که فورا توسط آنها محاصره می‌شود و زیر ضربات چوب، میله های آهنی و مشت و لگد آنها گرفتار می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس