کد خبر 1048186
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مسی

لیونل مسی بعد از باخت در ال‌کلاسیکو در رختکن به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، حواشی باخت در ال‌کلاسیکو و سقوط به رده دوم جدول لالیگا کماکان دامن بارسلونا و بازیکنان این تیم را گرفته است. بعد از درز خبر فحاشی کمک ستین به گریزمان و ‌هم‌چنین انقلاب در ترکیب بارسا، حالا حاشیه جدیدی به وجود آمده است؛ گرد و خاک مسی در رختکن بارسلونا.

لیونل مسی که بعد از خروج کریستیانو رونالدو از رئال ناکامی در ۵ ال‌کلاسیکو پشت سر هم را تجربه می‌کند، با صدای بلند در رختکن به دیگر بازیکنان گفته است: شما نمی‌توانید مثل رئال مادرید بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

جنجال کمک ستین با فحاشی به گریزمان +عکس

با این حال عصبانیت مسی آنقدر شدید بود که در حضور کیکه ستین و بالاتر از او به هم تیمی‌هایش انتقاد کرده است. همواره از ستین به عنوان یک‌ مربی غیر قابل قبول در بین بازیکنان بارسلونا یاد می‌شود. به خصوص که بعد از این انتقاد مسی نگاه همه بازیکنان به ستین خیره شده و او هم جوابی نداده است.

با این حال شنیده می‌شود که بعد از این انتقاد جرارد پیکه وارد بحث می‌شود و به انتقاد از کیفیت رئال می‌پردازد. او معتقد است که همه بازیکنان فکر می‌کردند می‌توانند از کیفیت بد چند وقت اخیر رئال استفاده کنند و برنده باشند.

پیکه در ادامه گفته است: در نیمه اول یکی از بدترین رئال‌ها را دیدم. بدترین رئالی بود که در برنابئو با آن بازی کردیم. این را به عنوان انتقاد از آن‌ها نمی‌گویم چون ما هم مشکل داریم و خوب بازی نمی‌کنیم. دو فرصت خوب از دست دادیم که اگر استفاده می‌کردیم ما الان به جای آن‌ها مدعی بودیم.

انتقادات شدید بازیکنان در کنار فرم غیر ایده‌آل تیم نشان می‌دهد که اوضاع در داخل این مجموعه بحرانی است. مسی در غیاب سوارز تنهاتر از همیشه در خط حمله بازی می‌کند و برنامه و تاکتیک مناسبی از سوی این تیم در زمین اجرا نمی‌شود. هم‌چنین از اختلاف به وجود آمده بین فوق ستاره آرژانتینی و کادر مدیریتی باشگاه نیز نباید به راحتی گذشت. شاید همه این مسائل دلیل بر تغییرات گسترده آبی و اناری‌ها در پایان فصل شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس