کد خبر 1048127
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
استوکس

مهاجم ایرلندی پرسپولیس در زمان امضای قرارداد خود، ۶٠ درصد دستمزدش را دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، در ‌نقل‌ و انتقالات نیم فصل، آنتونی استوکس با سرو صدای زیادی به پرسپولیس پیوست تا بلکه بتواند مشکلات این تیم را در خط حمله برطرف کند. در روزهایی که خبر توافق او با پرسپولیس‌ به گوش می‌رسید، این مهاجم حدود ١٠ روز در دوبی منتظر ماند تا مبلغ پیش قرارداد درخواستی‌اش تامین شود و سپس قرارداد خود را به امضا برساند. اما مبلغ درخواستی استوکس در زمان عقد قرارداد چقدر بود که تامین آن به چند روزی زمان نیاز داشت؟

منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس اطلاع دادند، آنتونی استوکس قرارداد حدود ٢۵٠هزار یورویی برای شش ماه با پرسپولیس منعقد کرده که و در زمان امضای این قرارداد ١۵٠ هزار یورو معادل ۶٠ درصد قراردادش را دریافت می‌کند. البته مانند سایر قراردادها، برای استوکس هم آپشن‌های جالبی ایجاد می‌شود که در صورت محقق شدن آن‌ها، مبلغ قرارداد به حدود ٣۵٠ هزار یورو می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

در جلسه دادگاه استوکس چه گذشت؟

با وجود این که پرسپولیسی‌ها به تعهدات خود در قبال استکوس عمل و حتی بیش‌تر از عرف، پیش قرارداد به او پرداخت کردند اما این مهاجم ایرلندی که همراه تیم به دوبی سفر کرده بود، دیگر به ایران بازنگشت و بعد از چند روز هم خبر بازداشت او در لندن منتشر شد. با این حال پرسپولیسی‌ها مدعی هستند قرارداد بسیار حرفه‌ای با او منعقد کرده‌اند و بر اساس آن می‌توانند برای غیبت در هر بازی ۵۰ هزار یورو و غیبت در هر جلسه تمرین، ۳ هزار یورو استوکس را جریمه کنند.

با این حال باید دید اگر استوکس دیگر به ایران بازنگردد، پرسپولیسی‌ها چطور می‌توانند جرایم ذکر شده را اعمال کنند و البته با توجه به پیش قرارداد سنگینی که پرداخت کرده‌اند، از چه طریقی می‌خواهند ضرر و زیان باشگاه را، جبران کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فوتبالی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    اوحئه ۶۰ درصد! دیدید، ببینید مسئولان تیم چیزی میگن زبونشون کجاست بیا بیت‌المال برد یارو پول ماسک نداره این بی لیاقت پولهارو برد.با پول اون یه نوزادو آدم آموزش میداد بعدا یه فوتبالیست حرفهای میشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس