کد خبر 1048067
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
حمیدرضا گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: اصلا دوست نداشتم مدیریت باشگاه را قبول کنم ولی با اصرار اعضای هیات مدیره و همچنین موسسه بزرگ پیکان مجبور شدم این عنوان را قبول کنم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص حضورش در باشگاه پیکان به عنوان مدیرعامل اظهار داشت: در ابتدا بحثی درباره مدیرعاملی من نبود ولی با درخواستی که مدیران پیکان داشتند پیگیر شدند که در هیات مدیره به این موسسه کمک کنیم. بعد از اینکه کار را شروع کردیم خود آقای شیعی با توجه به جراحی که در ناحیه کمر داشت مصر بود که از سمت خود کنار برود و استراحت کند. حتی این درخواست شیعی پیش از حضور من مطرح شد. بعد از این اتفاق قرعه به نام من افتاد و با توجه به اینکه تیم در موقیت مناسبی در جدول ندارد قبول کردم به موسسه پیکان کمک کنم.

وی در خصوص اینکه آیا دوست نداشت مدیرعاملی را قبول کند گفت: اصلا و ابدا. برای این تصمیم هم دلایل خاص خودم را داشتم ولی بعد از درخواست هیات مدیره و پیگیری ها مجبور شدم این سمت را بپذیرم. سعی می‌کنم هر چه توان دارم به کار ببندم تا تیم به لیگ پایین‌تر سقوط نکند.

بیشتر بخوانید:

قانونی که در هیاهوی کرونا گم شد

گرشاسبی با اشاره به اینکه رئیس هیات مدیره باشگاه در حال حاضر کیائی است گفت: یادم می‌آید وقتی در هیات مدیره پرسپولیس حضور پیدا کردم تیم همین شرایط را داشت و تیم در رده 16 جدول بود. آن زمان فقط 7-8 بازی از مسابقت گذشته بود ولی الان فقط 7-8 بازی باقی مانده است و با این شرایط تمام هدف ما این است که از نظر روحی و روانی به تیم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: انصافا بازیکنان هم تلاش می‌کنند ولی در برخی بازی‌ها هم توپ‌های آنها گل نمی‌شد. از 2 بازی قبل کارهای انگیزشی را انجام دادیم، حسین فرکی هم خیلی تلاش کرد و خودش درخواست داد که پیکان مربی‌اش را عوض کند، در نهایت عبدالله ویسی کارش را شروع کرد و از 3 بازی گذشته از 2 بازی خارج از خانه مساوی گرفته و در یک بازی خانگی هم بازی را واگذار کرده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان که با رادیو تهران گفت و گو می کرد، در خصوص تعویق مسابقات لیگ گفت: اصالت ورزش برای ایجاد و تامین سلامتی است لذا وقتی مسئولان سلامت کشور احساس خطر می‌کنند و اعلام می‌کنند که مسابقات نباید برگزار شود، ما هم باید تمکین کنیم. باید صبر کنیم تا خطر این ویروس کمتر شود، ضمن آنکه برگزاری مسابقات بدون تماشاگر لذتبخش نیست چون هواداران صاحبان اصلی ورزش هستند و آنها نباید از تماشای بازی‌ها محروم شوند.در بازی‌ها معمولا توپ در زمین چمن در تحرک است و ترشحات بینی و دهان بازیکنان به یکدیگر منتقل می‌شود و همین موضوع ایجاد خطر می‌کند ولی امیدواریم این دوره بحرانی را پشت سر بگذاریم و مسابقات از نو با شرایط خوبی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس