کد خبر 1047978
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
قیمت ماسک N۹۵ وارداتی مشخص شد/ ۸۴۰۰ بازرس وارد بازار شدند

رئیس سازمان حمایت گفت: قیمت‌ها اعلام شده هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ ریال عرضه کند گرانفروشی است.

به گزارش مشرق،  عباس تابش با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی سازمان آغاز شده است، اظهار کرد: مجموع بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف ۴ هزار و ۲۰۰ نفر است که اگر بخواهیم اکیپ‌های دونفره برای بازرسی‌ها در نظر بگیریم ۲۱۰۰ گشت خواهیم داشت.

رئیس سازمان حمایت افزود: امسال برای نخستین بار از ظرفیت بسیج اصناف استفاده شد و تعداد اکیپ‌های بازرسی به ۲ برابر و به رقم ۴۲۰۰ اکیپ افزایش یافت.

بیشتر بخوانید

۲۱ تولیدکننده در حال تولید ماسک با ۱۰۰درصد ظرفیت

وی گفت: در شهر تهران علاوه بر سازمان صمت استان تهران، ۳۰ اکیپ دو نفره از سوی سازمان حمایت بازار را رصد می‌کنند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی، سامانه انبار و قیمت را نیز در این بخش فعال کردیم و به صورت الکترونیکی کالاها را از مبدا تا رسیدن به کف بازار رصد می‌کنیم.

تابش درباره وضعیت ماسک و مواد شوینده نیز تصریح کرد: پنج قلم کالای مواد ضد عفونی کننده، شوینده، دستکش، الکل و ماسک مشمول اعلام موجودی انبار هستند و دارندگان باید آن را در سامانه اعلام موجودی ثبت کنند.

رئیس سازمان حمایت ادامه داد: در تمام واحدهای تولیدی این اقلام، بازرس مستقر شده و بر اساس تعریف قرارگاه مقابله با کرونا در مبادی تولید نظارت می‌کنیم تا به هر میزان تولید که صورت گرفت با حواله اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تحویل شبکه توزیعی که این وزارتخانه تعریف کرده داده شود تا در سطح بازار پخش شود.

وی با بیان اینکه شیب تولید ماسک رو به افزایش است افزود: تولید به صورت سه شیفته و چهار شیفته در حال انجام است برای واردات ماسک‌های سه لایه و N۹۵ هم اقدام شده و به لحاظ تامین مشکلی نخواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: قیمت‌ها اعلام شده هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ ریال عرضه کند گرانفروشی است و با آن برخورد می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محسن .ف IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    28 0
    ماسک سه لایه رو که هزار یا هزار پانصد میدن حرف خود اینها باعث گرونی میشه . معلومه یه کاسه ای زیر نیم کاسشون هست .
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    44 0
    نامردها ماسک ان نود و پنج رو که پنج هزار تومن قیمت واقعیشه کردنش پانزده هزار تومن :(
    • آسمان IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
      0 10
      اصلا پونزده پیدا نمیکنی دیشب رفتم یه جایی گفت 35 گفت خودمون از تهرون میخریم25 کسی نمیفروشه ‌15
  • محمد رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    31 0
    از قدیم میخواستن رد دزدا رو بگیرن میرسیدن به حاکم شهر الان هم ماسک 3 لایه 260 تومان بوده که میگن اگه بیش از4100تومن بفروشن گرانفروشن و ماسک فیلتردار 1500 تا2000 تومان بوده که الان میگن 15000 تومان به بالابفروشه گرانفروشه این مواردی که گفتم با سند وفاکتور میتونم ثابت کنم خلاصه یه کرونایی اومده باید ازش پول درآورد دیگه
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    21 9
    چند تا آقازاده دلار مبادله ای می گیرن ماسک میارن راحت چند برابر هم می فروشند .به همین راحتی
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    29 0
    اینهمه هر روز انبار قاچاق ماسک را می گیرند ماسکها کجا می رود. همین چند روز گذشته قریب به 50 میلیون ماسک کشف شده، کجا توزیع شده ، نه تهران ، نه مشهد و نه..... کجای کار می لنگد
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    14 10
    ماسک n95 یاfpp2 تولید داخلی تا یک ماه قبل حدود 1350 تا 2000 تومان قیمت داشت! وای بر ما... چه می کنیم با اسلام و امت مسلمان.
  • محمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    4 0
    بنده یدونه ماسک فیلتر دار از داروخونه اعلمی شهر ازادشهر خریداری کردم 50 هزارتومان فروشندش پول گرفت اعتراض هم کردم بابت گرونی با پررویی جواب داد ناراحتی از جای دیگه تهیه کن
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 0
    هیچ کشوری صادر نمیکنه باید تولید کنین حتی صادر هم کنین صود میکنین
  • اویس IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 0
    من یک جانباز60 درصدهستم ومشکل ریوی مزمن دارم تاامروزنتوانسته ام یک عددماسک بخرم.خداوندشاهداست راست میگویم.
  • FR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    17 0
    دولتیکه ازقیر مردم ایران کاسبی میکند حالا بکرونا ئی شدنشون رحم میکنه. کاسبی دولتیها شروع شد .هرروز یه نرخ بالاتر تاحالا ازغذا وخالی کردن سفره مردم کاسبی میکرد .حالا ازجان ومریضی مردم کاسبی میکنه وبعدازپرشدن جیبشونم علی برکت ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس