پرسپولیس

به‌نظر می‌رسد تمام تیم‌های لیگ برتری از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا خوشحال نیستند و تنها برخی تیم‌هایی که از این تعطیلی منفعتی نصیب‌شان می‌شود، از تعطیلی لیگ استقبال کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان سازمان لیگ با فشار برخی از تیم‌ها که اکثرا هم جزء تیم‌های بالانشین و مدعی قهرمانی هستند، پذیرفت که هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر را به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام کند.اما به‌نظر می‌رسد که تمام تیم‌های لیگ برتری از این تعطیلی لیگ خوشحال نیستند و تنها برخی تیم‌هایی که از این تعطیلی منفعتی نصیب‌شان می‌شود، از تعطیلی لیگ استقبال کرده‌اند و البته تیم‌های مخالف فعلا موضعی در قبال تعطیلی تمرین نگرفته‌اند.

دلیل موضع نگرفتن تیم‌های مخالف هم این است که می‌خواهند ببینند تصمیم سازمان لیگ برای همین یک بازی است یا اینکه قرار است هفته‌های بعدی لیگ برتر را هم تحت تاثیر قرار دهد.پرسپولیسی‌ها یکی از مخالفان سرسخت تعطیلی لیگ برتر هستند که البته هنوز به‌صورت رسمی مقابل این تصمیم موضعی نگرفته‌اند. دیروز با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس دقایقی همکلام شدیم که البته این فرد علاقه‌ای نداشت نامی از وی برده شود.

این فرد مسئول گفت: «من بعید می‌دانم تیم‌هایی که به‌دنبال تعطیل‌کردن لیگ هستند مشکلی با کرونا داشته باشند. چراکه اگر مشکل، ترس از این ویروس بود آنها باید تمرینات خود را تعطیل می‌کردند. اما دیدیم تمام آن تیم‌هایی که به‌دنبال تعطیلی لیگ به‌خاطر سلامت بازیکنان‌شان بودند، تمرینات خود را بدون هیچ مشکلی برگزار کردند و همین‌ها مشخص می‌کند که کرونا تنها یک بهانه است و آقایان ترس از موارد دیگری دارند که می‌خواهند لیگ را به تعطیلی بکشند.»

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی در راه برانکو

تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور جزء تیم‌هایی بودند که درخواست تعطیلی لیگ را برای حفظ سلامت بازیکنان داده بودند که اتفاقا هر سه تیم روز گذشته تمرینات خود را با جدیت پشت سر گذاشتند.اما چه عواملی باعث می‌شود که آنها به‌دنبال تعطیلی لیگ باشند. این مقام مسئول در پاسخ به این سوال گفت: «این تیم‌ها هدفشان این است که ترمز پرسپولیس را بکشند. این تیم‌ها دیدند که ما در هفته‌های سخت و بازی مقابل تیم‌های بالانشین و مدعی امتیازات لازم را کسب کرده‌ایم و فاصله‌ ما با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌مان به 10 امتیاز رسیده و ممکن است با چند برد دیگر و با توجه به نتایج سایر تیم‌ها حتی تا دو، سه هفته دیگر قهرمانی‌مان را قطعی کنیم، پس بهتر دیدند تا با وقفه در لیگ، پرسپولیس را از شرایط آرمانی دور کنند تا شاید در ادامه راه بتوانند شانسی برای رسیدن به پرسپولیس داشته باشند.»

این فرد مسئول در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «بسیاری از تیم‌های مدعی، بازیکنان بزرگ و ستاره‌های تیم‌شان را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این تعطیلی لیگ به بهانه کرونا، فرصت خوبی است که این بازیکنان به تمرینات‌شان بازگردند و تیم‌ها بتوانند با تمام قوا به میدان بروند که خب این موضوع اتفاق جالبی نیست و قرار نیست اگر یک تیم مصدوم داشت بازی‌اش عقب بیفتد و این به‌نوعی تبعیض‌قائل‌شدن میان تیم‌هاست. مگر پرسپولیس در فصلی که پنجره‌اش بسته بود با 13 بازیکن هم در آسیا و هم لیگ برتر بازی نمی‌کرد؟ مگر با همان تیم، قهرمان لیگ برتر و نایب‌قهرمان آسیا نشدند؟»

حالا این احتمال وجود دارد که اگر تعطیلی لیگ پس از هفته بیست‌ویکم ادامه‌دار باشد، پرسپولیسی‌ها به‌صورت جدی دست‌به‌کار شوند و مقابل این اتفاق موضع رسمی اتخاذ کنند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 18
    نگران نباش فرد مسئول، حداقل تا 1400 کسی نمیتونه ترمز شمارو بکشه. برو خوش باش
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      3 3
      معلوم نیست چقدر شب خواب می بینند خخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    12 24
    توهمات لنگیییییی....... تا وقتی وزیرو دارید مشکلی ندارید لنگی جان
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      15 8
      کیسه دیگه کارش از توهم گذشته...، بستری لازم شده....
    • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      13 11
      اون سه تا گلی که پرسپولیس به پدیه زدو وزیر زد یا گل گل گهر به کیسرو؟؟
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      11 11
      ۱۱:۵۱ البته بگو با پدیده ضعیف شده بدون مربی بدون بازیکن در برابر باشگاه همه چیز دار که یک حکومت پشتشه
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      6 1
      12:18 دیگه مغالطه کاری بسه!
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      5 7
      11:51 خیلی رو دارین که مربی تیم مشهدی رو وسط فصل میگیرین برا خودتون ، بعد رجز هم میخونین . توقع داری مربی که تمام نقطه ضعف تیم قبلیش رو میدونه نبره ؟؟؟!!!!
  • lمحمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 11
    این مدیران پرسپولیس هم مست جام اند!! کرونا کیلویی چند !!
    • سعید IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      6 2
      چرا من کارمند بیام سرکار و تو فضای بسته کار کنم اون با ماهی 3 تومن حقوق, اونوقت بازیکنای میلیاردی فوتبال بازی نکن که کرونا میگیرن؟؟ بازی هارو تعطیل کنید با خیال راحت برن بشینن قهوه خونه قلیونشونو بکشن.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      3 1
      11:54 ناراحتی استعفا بده برو دنبال شغل آزاد
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    12 8
    کی هستین که بخوان ترمز شما رو بکشن
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      6 4
      ملت ایران عادت کردن چشم دیدن پیشرفت دیگران رو ندارند.
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      1 0
      سرورتون ....
  • . IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 4
    سنگ پا تر ازینا خودشونن
  • امید IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 5
    شما که تضمین گرفتین هم پولاتونو میدن هم هواتونو دارن بهتونم گفتن مث این هوچیا هوار بزنین که بازار متشنج باشه. مام مثلا متوجه نیستیم تا 1400 همه چی بکامتونه . عادت کردین جام بدن بهتون، چون جام بردن عرضه می خواد که ندارین. عروسای آسیا
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      2 3
      من دیگه حرفی ندارم امید همه رو گفت
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 7
    هر کی بدون حاشیه عالی کار بکنه دشمنِ زیاد پیدا میکنه امیدوارم پرسپولیس به حقش برسه.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      7 4
      به وزرا بگید یکم حداقل چند روزی رو از حمایت دست بردارند ببینم بازم میگید پرسپولیس بدون حاشیه
  • افشین IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    7 5
    ای بابا نفرمایید شما وزیر دارید کی میتونه به شما حرفی بزنه
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 4
    این جناب عقب افتاده که فقط به فکر جام اهدایی از سوی وزارت لنگی هست اگر با یک تعطیلی بخاطر سلامتی قرار است ترمزش کشیده بشود بهتر است که جام را الان بهش بدهند که البته ممکن است همین تصمیم را بگیرند اگر کمیته انضباطی جلسه تشکیل بدهد و بقیه تیم ها را بازنده اعلام کنند به علت عدم تبعیت از خواسته های لنگیون. اونیکه بعد از این وزارت نتونه جام بگیره و میترسه مبادا مسوولین عوض بشن و جام و از دست بدهند باید بره بمیره
  • MD ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 3
    کیسه کش و شله زرد و گاو آهن بالاخره کارشون رو کردن به جای این همه گلو جر دادن و زیرآبی رفتن کمی تیم هاتون بیشتر تمرین میکردن و به تیم های پایین جدول نمی باختن شاید قهرمان هم میشدید برید کار کنید با زیرآب این و اونو زدن هیچی نمیشید
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 3
    خدا را شکر که موردی از ابتلا دد تیمهای لبگ برتری مشاهده نشده و الا همه کاسه و کوزه ها را سر پرسپولیس میشکستند! پرسپولیس این مظلوم مقتدر چوب سکوت مرموز مقامات را در باره اراجیف سست عنصران بی بصیرت میخورد! که بعضا کاملا بلند گوی دشمنان این ملت میشوند. گاهی دولتی و گاهی حکومتی میخوانندش! فرق این دو کلمه را هم نمیفهمند! در مورد دولتی باید گفت که اتفاقا حال و روز استقلال به مجموع دولتیهای وقت بسیار نزدیکتر است ، اما در مورد اطلاق حکومتی ، بدانید که اگر پرسپولیس تیم حکومتی باشد به آن مباهات هم میکند، چه افتخاری بالاتر از این که تیم مورد علاقه حکومت جمهوری اسلامی ، امید مظلومان جهان باشید ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس