پرچم نمایه ایران و روسیه

رئیس سرویس حمایت از مصرف کننده روسیه بر آمادگی کشورش برای کمک به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «انا پوپوا» امروز دوشنبه در دیدار با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان این مطلب افزود: ما کنار مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا ایستاده‌ایم.

جلالی نیز ضمن قدردانی از اظهارات وی و رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگو با روحانی و اعلام آمادگی برای کمک به ایران در مقابله با ویروس کرونا به تبادل نظر در خصوص اقدامات بعمل آمده از سوی دو کشور در زمینه مهار و کنترل ویروس مذکور پرداخت.

بیشتر بخوانید:

معاون درمان وزارت بهداشت: قرار نیست درب منازل برویم

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به اقدامات بعمل آمده در فرودگاه‌های ایران با بر شمردن برخی محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از صدور روادید برای ایرانیان ابراز امیدواری کرد این موانع در آینده نزدیک برطرف شود.

آژانس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده در روسیه که زیر نظر نخست وزیر است مسئولیت مقابله با بیماری کرونا و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این ویروس در روسیه را برعهده دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شيراز IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 0
    دروووودبرروسيه وچين ک.حسابى هواى ايران روتواين شرايط ک امريکاوغرب فرافکنى ميکنن بجاى کمک روداشتن..مرحبابه پوتين ومردم باوجدان روس
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 9
    آلمان ، فرانسه وانگلیس اولین پارت کمکهای خود را فرستاند تازه همسایه وهم پیمان ما اعلام آمادگی کرده خوب اگر روسیه قصد ارسال تجهیزات پزشکی، کیت وغیره را دارد بفرستد که نیاز فوری هست ۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس