ال کلاسیکو - مسی

ال کلاسیکو دربی با پیروزی قاطعانه قوهای سپید مادرید برابر سربازان ستین به پایان رسید در این خصوص نظر نویسنده اسپورت کاتالونیا را جویا شدیم.

سرویس ورزش مشرق - خوان مانوئل دیاس نویسنده قدیمی اسپورت کاتالونیا با استقرار در استادیوم برنابئو جدال دو تیم فوتبال باشگاهی رئال مادرید و بارسلونا را پوشش خبری داد.

او در گزارش اولیه خود به وب سایت اسپورت کاتالونیا آورده بود: واقعاً مهم نیست کدام تیم در صدر جدول است یا کدام تیم در اروپا افتضاح بوده مهم این است که حالا دو تیم در ال کلاسیکو دربی مقابل یکدیگر بازی می کنند و پیروز این میدان حتی می تواند ناکامی در لالیگا را توجیه کند.

گفتگوی کوتاه خبرنگار مشرق را با این نویسنده ورزشی در ادامه بخوانید:

آیا واقعاً بارسلونا در صورت قهرمانی در لالیگا امسال نمی تواند تلخی این شکست را فراموش کند؟

به نظر من خیر، افتضاح بود شکست در الکلاسیکو دربی یعنی تحقیر و اگر من جای مقامات بارسلونا باشم واقعاً در مورد ستین تجدید نظر می‌کنم.

اما واقعاً این غیرممکن است که بارسلونا برای دومین بار در این فصل مربی خود را کنار بگذارد

بله قبول دارم و همین دلیل در گزارش اصلی خود برای این تیم ابراز تاسف کردم. گاهی شرایطی پیش می آید که طی آن یک هوادار فقط آرزو می کند فصل به پایان برسد.

به نظر شما اشتباه اصلی کیکه ستین چه بود؟

او در جنگ تاکتیکی میدان را خالی کرده بود. خیلی واضح بود که مسی مهار شده و پیکه توان مهار وینیسیوس را نداشت این که خیلی روشن بود و همه ما مطمئن بودیم در نیمه دوم اتفاق خوبی می‌افتد اما هیچ تغییری رخ نداد.

با توجه به هواداری شما بیش از پیش به این فکر می‌کنم که اسپورت کاتالونیا واقعاً روزنامه باشگاه بارسلونا است

هرگز اینگونه نیست اسپورت کاتالونیا یک روزنامه چندین و چند بعدی است و من یکی از دهها نویسنده و خبرنگار این مجموعه رسانه‌ای هستم. اسپورت بخش آمریکای جنوبی دارد بخش مادرید دارد و ماجرا این است که نه تنها ملی بلکه بین المللی است. مثل این است که بگویید مارکا روزنامه رئال مادرید است و این نشان می‌دهد که درک درستی از رسانه های اسپانیا ندارید مارکا حتی اگر حامی مالی رئال مادرید شود باز هم یک روزنامه بین المللی است و نباید در استقلال آن شک کرد اسپورت کاتالونیا هم همین طور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    رئال و زیدان یعنی عشق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس