کد خبر 1047833
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران

استاندار تهران با اشاره به اولویت خدمت رسانی دستگاه های اداری استان تهران به مردم بر عدم تاثیر کاهش ساعات اداری در روند خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه‌اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در مورد اثرات کاهش ساعات اداری بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران جهت کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا بوده و تقلیل ساعت نباید هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

کاهش ساعات کاری ادارات استان تهران از امروز

وی ادامه داد: براساس بررسی علمی و کارشناسانه و مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران به منظور حفظ سلامت کارمندان و توقف فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری ادارات، زمان اختصاص یافته به ناهار در مجموع کاهش ساعات لحاظ شده، از اینرو ساعات اداری از ۸ تا ۱۳ تقلیل پیدا کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها نیز به حداقل برسد و گام جدی جهت مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شود.

استاندار تهران با تاکید بر اولویت خدمت رسانی به مردم گفت: دغدغه مندی و مطالبه گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه های اداری استان است؛ از اینرو مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به فعالیت مستمر دستگاه‌های خدمات رسان خطاب به مدیران دستگاه ها تأکید کرد: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه ها مطالبه گری داریم و کوتاهی در روند خدمت رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه های خاطی برخورد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 0
    ای کاش بجای کاهش ساعت چند روز تعطیل میکردن ومحیط الوده اداری رو ضدعفونی میکردن...جان ادم ها مهم ترازکار اداریشونه!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    1 0
    اي بابا يكيب نيست جلو ژنرال بيسوادي مثل زنگنه هاف هافو رو بگيره ....وزارت نفت كرونايي شده ....
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    سازمان تبلیغات به بخشنامه عمل نمیکند حتی معاون اداری و مالی تهدید کرده افرادی که در موعد اعلام شده محل کار را ترک کنند نشان از آن است که حضور آنان در سازمان لزومی ندارد و تفکر این آینده شغلی کارکنان را به خطر انداخته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس