کد خبر 1047665
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
‌

این شبکه اخیرا یک گزارش از آخرین مراحل تصویربرداری و مصاحبه با بازیگران ایرانی‌الاصل این سریال مانند نوید نگهبان و شان توب و همچنین نقش اصلی نیو سلطان، بازیگر اسرائیلی انجام داده است.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: چند ماه پیش خبر تولید مینی‌سریال تلویزیونی شبکه کان ۱۱ اسرائیل به نام «تهران همین جاست» با موضوع فعالیت‌های سازمان جاسوسی این رژیم علیه برنامه هسته‌ای ایران منتشر شد.

این شبکه اخیرا یک گزارش از آخرین مراحل تصویربرداری و مصاحبه با بازیگران ایرانی‌الاصل این سریال مانند نوید نگهبان و شان توب و همچنین نقش اصلی نیو سلطان، بازیگر اسرائیلی انجام داده است.

تیم سازنده این سریال به منظور بازسازی فضای شهر تهران اقدام به ساخت شهرکی در آتن یونان کرده است تا صحنه‌های شهر تهران را در آن بازآفرینی نماید.

خرابکاری هسته‌ای و عملیات جاسوسی در داخل ایران، آرزوی مقامات اسرائیلی است که به دلیل عجز در انجام آن در دنیای واقعی، این آرزو را در فیلم و سریال‌ها به نمایش در می‌آورند.

به همین دلیل سینما و تلویزیون اسراییل با همکاری هالیوود تولید فیلم و سریال امنیتی ضدایرانی را شروع کرده و برای این هدف از بازیگران متولد ایران و تابع آمریکا استفاده می‌کند.

ایران‌هراسی از گذشته در هالیوود بوده و اکنون اسرائیل نیز به دلیل قرار گرفتن در موضع ضعف در برابر ایران به دلایل شرایط منطقه، به این عملیات روانی علیه کشورمان روی آورده است.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    69 0
    انها که دشمن هستند و از دشمن جز دشمنی انتظار نیست بدتر از اسرائیل سلبریتی های بی وطن داخلی هستن که از بیت المال می خورند اما همانند سگی که علیرغم اینکه صاحبش غذایش را می دهد گوشت در دهان پارس می کنند
    • US ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      13 33
      وقتی تو کشوری عدالت نباشه سهمیه بندی باشه شانس برابر نباسه نمیشه خائنین رو چندان سرزنش کرد چون خائن واقعی کسی دیگه ای
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      33 2
      همچین دهانتون رو از واژه عدالت پر میکنین که انگار دنیا رو عدالت گرفته اتفاقا کشورهای سرمایه داری بدترین مدل پیاده سازی عدالت رو دارن اما به دلیل سیستم سنگین نظارت و جزا، خیانت به سیستم کمتره
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      19 2
      11:53 اینکه کسی به دنبال رسیدن به منافع شخصی خود به هرقیمتی است حتی به قیمت ضربه به کشور و جان هموطنان خود دیگرتوجیه این کار با آنچه که شما مطرح کردید ساده لوحی ست .
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      23 1
      اتفاقا خائنین به دنبال بی عدالتی و دست درازی به حقوق دیگران هستند .اگر شده در داخل با رشوه و رابطه و اگر نشد در خارج با فروش اطلاعات و کشور و مردم .
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      19 4
      ۱۱:۵۳ عزیز سهمیه بندی یعنی نا عدالتی؟ خخخخخ از کی تا حالا پول رو از غنی گرفتن و به فقیر رسوندن شده بی عدالتی؟ اونیکه ماشین نداره چرا نباید از یارانه بنزین استفاده کنه؟ پس پول رو از ثروتمندان گرفتن و به فقرا دادن یعنی اونیکه ماشین نداره از این یارانه باید بهره مند بشه حالا با کم و کیف کار ندارم موضوع خود عمله که شما تو فضای غربزده ها سیر میکنی.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      10 1
      11:53تو هم انسانی و شرف و وجدان داری کاش لحظه ای به دور از گفته ها و تحلیلهای پیاپی شنیده شده ات از دشمنان ایران،خودت با وجدان و پاکی روح خودت فکر کنی و به تحلیلی مستقل برسی.لحظه ای ذات و ماهیت واقعی اسرائیل و کشتار بیرحمانه کودکان بیدفاع را درنظر بگیر.خواهی دانست که هیچ تبعیضی باعث نمیشود از چنین رژیمی دفاع کنی
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      8 1
      جاده!! شهید تیموری کجاست؟اونم روی تابلوخیابون خخخخخ خاک توسرشون خائنین فارسی بلدشون همیشه گاف میدن. خوبه خیلی خوبه!! جهودای بدبخت وازونا بدبختتر همکارا و پیروانشونن.
  • BE ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    دمکراسی غرب یعنی هر چی شرکتهی چند ملیتی تصمیم بگیرند. غیر از این نمیشه صحبت کرد! از ما بهترون صاحب اکثر این شرکتها هستند... همشون به سا زمانهای زیر زمینی زیون متصل..... بگو همجنس بازی بده، کار رو زندگی از دست میدی! بگو جنگ بوجود آوردید، مهاجر درست کردید، کارتون تمومه.... جک بازاری است به اسم دمکراسی...
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    اینها چقدر از ما می ترسن که میرن یه کشور دیگه به نام ما شهرک درست می کنن...کارشون به کجا کشیده متأسفم براشون
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 0
    مشرق در مورد انیمیشن راشل که ما بر علیه اسرائیل ساختیم اطلاع رسانی کن همه دنیا دیدن به جز خودمون
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 2
    نفسای اخرتو میکشی اسرائیل خونخوار به این وقت عزیز که موقع اذانه قسم که روز نابودیت خیلی خیلی نزدیکه
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 2
    یعنی برای عید پخش میشه
  • ابراهیم IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 1
    برای من معما شده که چرا یک سیستم نظارتی قوی ذر کشور شکل نمیگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس