گوشت قرمز نمایه

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، بازار عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد را متعادل خواند و گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد برای مصرف‌کننده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محدوده ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «حسن عباسی معروفان» درباره نوسان قیمت گوشت در بازار افزود: هفته گذشته قیمت‌ گوشت قرمز تازه به علت بارندگی، به مدت چند روز افزایشی شد، اما اکنون به قیمت عادی خود بازگشته و گوشت تازه گوسفندی در بازار در محدوده ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در هر کیلوگرم در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انقضای گوشت‌های تنظیم بازاری چند روز است؟

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد

وی اضافه کرد: قیمت‌هایی که در محدوده ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده، عمومی نیست و احتمال می رود انتشار این خبر مربوط به نقطه خاصی باشد.

به گفته عباسی معروفان، اکنون هیچ مشکلی در عرضه گوشت قرمز منجمد، گوشت قرمز تازه و گوشت مرغ وجود ندارد و بازار به تعادل رسیده است.

وی با بیان اینکه برای تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ، ذخایر راهبردی به اندازه کافی موجود است و مشکلی در این باره وجود ندارد، تاکیدکرد: بازار به هر میزان کشش داشته باشد، به همان میزان می‌توان اقدام به عرضه محصول کرد.

این مقام مسوول خاطرنشان‌کرد: عرضه گوشت منجمد در قالب دو محموله ۱۰ هزار تنی برای شب عید و ماه مبارک رمضان مصوب شده، اما چنانچه بازار نیاز داشته باشد، محدودیتی برای عرضه بیشتر آن وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه گوشت مرغ بدون هیچ محدودیت وزنی مطابق نیاز بازار عرضه می‌شود، افزود: با توجه به عرضه قابل‌توجه مرغ از سوی مرغداری‌ها به بازار، قیمت آن بدون هیچ‌ محدودیتی با قیمت مصوب ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: گوشت قرمز وارداتی منجمد اکنون دربازار درحدود ۴۰ هزار تومان درهرکیلوگرم توسط تعاونی مصرف برای کارکنان دولت، کارگران و گروه‌های هدف در قالب طرح معیشتی عرضه می‌شود.

عباسی‌معروفان همچنین در ارتباط با عرضه گوشت قرمز در بازار یادآور شد: عرضه گوشت قرمز منجمد به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز هر کیلو گرم ۴۵ هزار تومان است تا آنها بتوانند این محصول را در محدوده ۵۰ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    اگر راست میگید، اون مافیای گوشت‌رو که در برنامه پایش شبکه ۱ علناً اعلام شد رو پیگیری کنید!
  • NL ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    ’چرا شعار میدین بیایید داخل شهر دورود لرستان اگه گوشت قرمز کمتر از ۸۰ هزار گرفتید من ۱۰۰ تومان میگیرم شما ۰۰۰۰۰
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    گوشت قرمز کیلو 50تومن کجا هست.واجب دروغ دروغ دروغ بگید.گوشت الاغ الان کیلو 50نیست.زیر 100نیست و نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس