کد خبر 1047450
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
لیورپول

تیم فوتبال لیورپول شب گذشته نخستین شکست خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد.

به گزارش مشرق، آن چیزی که پیش بینی اش طی این چندوقت اخیر چندان دور از ذهن نبود بالاخره از راه رسید و آن هم شکست خوردن لیورپول در لیگ برتر بود. تیم آماده و سر حال یورگن کلوپ که از ابتدای لیگ از روی همه تیم های دیگر عبور کرده بود و با اقتدار صدر جدول را از آن خود کرده بود، چند هفته ای بود که دچار افتی محسوس شده بود. از پیروزهای حداقلی مقابل تاتنهام و وولز در لیگ برتر تا تحت فشار قرار گرفتن مقابل منچستریونایتد در آنفیلد و کسب بردی سخت مقابل تیم نه چندان پرستاره سولسشر و بردهای دقایق آخر مقابل تیم های نه چندان قدرتمندی چون نورویچ و وستهام و خبر از این می داد که تیم کلوپو گویا دیگر آن انگیزه ذهنی و توان جسمی سابق را برای رقابت و پیشتازی ندارد. البته جایگاه لیورپول با 79 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر و فاصله 22 امتیازی با منچسترسیتی که در رده دوم ایستاده آنقدری مطمئن است که نتوان به قهرمانی آن ها خدشه وارد کرد اما همین افت مقطعی می تواند به قیمت تلخ شدن مزه شیرین قهرمانی پس از 30 سال در لیگ برتر تمام شود.

بیشتر بخوانید:

قاتل آرزوهای لیورپول +عکس

شاگردان کلوپ درست در مقطعی که گرفتار افت شده اند،مقابل واتفورد رده هفدهمی تن به یک شکست پرگل دادند تا رویای جام طلایی و پایان فصلی بدون شکست برای قرمزهای آنفیلد از بین برود. اما از دود شدن این رویا خطرناک تر برای تیم کلوپ،امکان حذف از دو جام مهم دیگر و از دست رفتن رویای کسب سه گانه است. لیورپول در این روزهای سخت باید سه شنبه شب در دور پنجم FA CUP به مصاف چلسی برود و چهارشنبه هفته آینده در دیداری فوق العاده سرنوشت ساز، در خانه پذیرای اتلتیکویی آماده و با انگیزه است که با اندوخته یک گله بازی رفت پا به مسلخ آنفیلد می گذارد با توجه به احوال ناخوش این روزهای لیورپول بعید هم نیست با دست پر از میدان خارج شود.

البته عملکرد نه چندان مطمئن لیورپول طی هفته های اخیر بی ارتباط با مصدومیت بازیکنانی چون جوردن هندرسون، جوئل گومز،نبی کیتا و ژردان شقیری نیست و دست کلوپ برای اعمال تغییر در ترکیب تیمش بسته است.

با این حال هواداران لیورپول امیدوارند تا باخت سنگین دیشب مقابل واتفورد هشداری باشد برای تیم شان تا با بیدارشدن از خواب زمستانی یک بار دیگر با قدرت به مسیر خود تا انتهای فصل ادامه دهند چرا که اگر این گونه نشود آن ها هم ممکن است در دو جام مهم دیگر به چالش کشیده شوند و هم تا انتهای فصل لیگ انگلیس بازهم طعم تلخ شکست را در مقابل حریفان قدرتمندی که با آن ها روبرو خواهند شد(اورتون،منچسترسیتی،آرسنال و چلسی) بچشند.

اتفاقی که قطعا از طعم شیرین قهرمانی قریب الوقوع پس از سه دهه کم می کند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس