کد خبر 1047444
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
بیمار

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار یزد از ساخت بیمارستان زیستی یزد با هدف مقابله با ویروس کرونا در سه روز آینده خبر داد.

 به گزارش مشرق، پس از تصویب ساخت بیمارستان زیستی شهر یزد در کنار بیمارستان شهید صدوقی(ره) و با هدف مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به بیماران استان در شورای اسلامی شهر یزد، عملیات عمرانی ساخت آن از امروز صبح آغاز شد.

محمود دهقان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور اکید شهردار یزد در ارتباط با احداث بیمارستان زیستی در کنار بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد و مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر این موضوع، کار عمرانی از امروز صبح آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم کارهای عمرانی مرتبط با این بیمارستان ظرف 3 روز آینده به پایان برسد و تحویل مقامات بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد شود تا کارهای تجهیز این بیمارستان انجام شود.

 این بیمارستان در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع و با امکاناتی از جمله اورژانس، محل استراحت کادر درمانی، انبار مدیریت بحران زیستی است.

این پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال از سوی شهرداری یزد ساخته و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس