کد خبر 1047368
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مسعود تابش

بعد از اتفاقات اخیر برای سپاهان که سبب شد فاصله این تیم با پرسپولیس در صدر جدول به 10 امتیاز برسد، تابش به دلیل سلامتی‌اش از مدیر عاملی سپاهان استعفا داد، اتفاقی که 2 سال پیش برای طاهری رخ داده بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان استعفا داد و رئیس هیأت مدیره باشگاه گفت که به نظر می‌رسد علت استعفای تابش مسائل شخصی بوده باشد و موضوع ارتباطی به مسائل باشگاه نداشته است.

استعفای تابش در حالی رخ داد که در چند روز گذشته فشار هواداران در پی اتفاقات اخیر زیاد شده بود؛ سپاهان در هفته بیستم میزبان پرسپولیس بود اما دیر به ورزشگاه رسید و وارد زمین بازی نشد تا کمیته انضباطی برای این دیدار تصمیم‌گیری کند.

فاصله سپاهان و پرسپولیس ۱۰ امتیاز شد، تابش استعفا داد

روز پنج‌شنبه نیز در حالی که سپاهان تا لحظات پایانی یک بر صفر از ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان پیش بود، با یک اشتباه فردی به حریف پنالتی داد و بازی با تساوی به پایان رسید تا سپاهان ۲ امتیاز دیگر نیز از دست بدهد.

پس از بازی با ذوب‌آهن بود که رأی کمیته انضباطی در مورد بازی با پرسپولیس نیز اعلام شد و سپاهان ۳ بر صفر بازنده اعلام شد؛ به این ترتیب در حالی که طلایی‌پوشان ۵ امتیاز با پرسپولیس فاصله داشتند و بازی با این تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شد، به یک‌باره و در یک روز فاصله آن‌ها با پرسپولیس به ۱۰ امتیاز رسید و در فاصله ۹ هفته مانده به پایان لیگ بار دیگر پرسپولیس را در آستانه قهرمانی قرار داد.

تابش اما در خصوص استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: خیلی خسته شده بودم. خوشبختانه استعفایم را پذیرفتند و راحت شدم. با این حال از من خواستند که کماکان عضو هیأت‌ مدیره باشم و کمک کنم، من هم قبول کردم. فشار زیادی روی من بود. سپاهان یک باشگاه بزرگ با چند هزار ورزشکار مربی و سرپرست است. سلامتی من به خطر افتاده بود و حالا امیدوارم از این به بعد راحت‌تر زندگی کنم.

بیشتر بخوانید:

منع بازگشت ابوالمشاغل فوتبال به سپاهان

تابش: به خاطر سلامتی‌ام استفعا دادم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اختلاف با کادر فنی از دلایل این استعفایش بوده عنوان کرد: استعفا کردم که از این صحبت‌ها راحت شوم. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و اعصاب آن را هم ندارم. بهتر است این‌ها را از جناب نیکفر سوال کنید. الان یک عضو از هیأت مدیره هستم. امیر قلعه‌نویی هم به کارش در تیم سپاهان ادامه می دهد، به خاطر این مسائل بیمار شدم.

مدیرعامل مستعفی سپاهان اضافه کرد: به خاطر سلامتیم استعفا کردم. البته هیچ وقت سپاهان را تنها نگذاشتم. به هرحال زمانی مالک این باشگاه بودم. الان هم باشگاه را تنها نمی‌گذارم و کمک می‌کنم. دوستان خواستند که کماکان در هیات مدیره حضور داشته باشم، من هم قبول کردم و هیچ مشکلی هم نداریم.

اتفاق مشابهی که بعد از طاهری برای تابش رخ داد

استعفای تابش از مدیر عاملی باشگاه سپاهان بعد از حدود ۲ سال که در این سمت حضور داشت، رخ داد؛ ۲ سال پیش سپاهان روند مناسبی در لیگ برتر پیش نگرفت و در پایان نیم فصل نتوانست در جایگاه واقعی خود جای گیرد و در نیمه دوم جدول قرار گرفت.

انتظارها این بود که این تیم در نیم فصل دوم ترمیم و تقویت شود؛ اما باخت در دربی اصفهان، اعتراض هواداران این تیم را دوچندان کرد و همگان متوجه شدند که سپاهان، با وجود تغییرات در ترکیب بازهم در بحران بماند و بازی امروز و شکست برابر سپیدرود رشت نیز گواهی دیگری بر این مدعاست.

این اعتراض‌ها به حدی رسید که استاندار اصفهان امروز با ارسال دو نامه‌ به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خواستار بررسی وضعیت این تیم و راهکارهای برون‌رفت سپاهان از وضعیت موجود شد.

به همین دلیل و در پی نتایج ضعیف سپاهان، محسن طاهری وقت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره این باشگاه کرده بود که با آن موافقت شد؛ حالا بعد از ۲ سال اتفاق مشابهی برای مدیر عامل سپاهان افتاده است و پیش از شروع سال جدید استعفا داده است.

قرار است طی یکی دو روز آینده درباره مدیر عامل جدید این باشگاه در هیأت‌ مدیره تصمیم‌گیری شود و گزینه‌‌ای که به نظر شانس بیشتری دارد و صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت وی به سپاهان وجود دارد، محمدرضا ساکت است؛ جمعی از هواداران سپاهان دیروز با حضور مقابل خانه پدری ساکت خواستار بازگشت وی به سپاهان شده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس