کد خبر 1047367
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی مسافری از 12 اسفند

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای از روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه سال جاری به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می شود.

 به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با بیان این مطلب اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت  از طریق سایت های اینترنتی، سایت های استانی و سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

 وی افزود: پیش فروش حضوری بلیت در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافربری برای سرویس های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن ها، به طور  مشترک انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آنها توسط ادارات کل استان اعمال می شود.

 باقرجوان اضافه کرد: فروش و پیش فروش بلیت و اعزام سرویس های اتوبوسی الزاماً می بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفاً در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری باشد. 

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه های مسافربری و ناوگان اتوبوسی تمهیدات لازم از طریق هماهنگی با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری انجام شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس