کد خبر 1047287
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
حمله دوباره ترامپ به نامزدهای حزب دموکرات

رئیس جمهور آمریکا که شب گذشته پیروزی «بایدن» در انتخابات درون حزبی را به باد تمسخر گرفته بود بار دیگر نامزدهای حزب دموکرات را مورد انتقاد و تمسخر قرار داد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در این پیام که در توئیتر منتشر شده می‌نویسد: متوجه شده‌ام سخت است که باور کنیم نامزدهای شکست خورده‌ای مانند تام استایر و یا مایک بلومبرگ کوچولو بتوانند در رقابت‌های حزب دموکرات حتی علیه من شرکت کنند. بویژه بعد از روشی که با آنها برخورد شد که خنده دارد و مسخره بود. سیاستمداران واقعی آنها را خورده و تف می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ترامپ در نظرسنجی شبکه محبوبش انتخابات را به دموکرات‌ها واگذار کرد

ترامپ پیشتر در پیام توییتری نوشت: پیروزی بایدن خواب آلود در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در کارولینای جنوبی، باید پایان کارزار انتخاباتی خنده‌دار مایک کوچولو باشد. پس از بدترین مناظره در تاریخ مناظرات ریاست جمهوری، مایک کوچولو (بلومبرگ) اکنون با تقسیم شدن رأی هواداران کم خود توسط بایدن و از دست رفتن تعداد زیادی از آن‌ها مواجه است.

به گزارش مهر، شب گذشته انتخابات درون حزب حزب دموکرات در کالرولینای جنوبی برگزار شد و بایدن با کسب ۵۰.۸ درصد آراء (۱۲ هزار و ۸۰ رای)، پیروز رقابت در این ایالت شده و بعد از وی سندرز با ۱۷.۴ درصد آراء (۵ هزار و ۸۰۴ رای) قرار دارد.

کلوباچر، وارن و بوتجج نیز کمتر از ۱۰ درصد آراء را از آن خود کرده‌اند.

بایدن نخستین پیروزی خود در انتخابات درون حزبی را مدیون رای دهندگان میانه‌رو و سیاه‌پوست ایالت کارولینای جنوبی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس