کد خبر 1047109
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
بایرن

دیدارهای روز دوم از هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگا با پیروزی بوروسیا دورتموند و جنجال‌آفرینی هواداران بایرن مونیخ در جریان بازی پرگل‌ تیم‌شان مقابل هوفنهایم پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین میزبان خود هوفنهایم را با نتیجه پرگل 6 بر صفر در هم کوبید.

بیشتر بخوانید:

بیانیه کرونایی بایرن مونیخ

برای ثبت شانزدهمین برد باواریایی‌ها، سرژ گنابری در دقیقه دوم، جاشوا کیمیچ در دقیقه 7، جاشوا زیرکزی در دقیقه 15، فیلیپه کوتینیو دو بار در دقایق 33 و 47 و لئون گورتزکا در دقیقه 62 گلزنی کردند تا این تیم 52 امتیازی شود و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند.

این بازی اما دستخوش حوادث و جنجال‌هایی غیرمنتظره بود، جنجالی که به خاطر توهین هواداران بایرن مونیخ به دیتمار هوپ، مالک باشگاه هوفنهایم با نمایش بنرهای توهین‌آمیز علیه او آغاز شد و ادامه‌دار شدن آن در نهایت سبب توقف بازی در دقیقه 78 شد. با وجود تلاش تمامی عوامل باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم هانسی فلیک گرفته تا حسن صالح حمید زیچ (مدیر ورزشی)، کارل هاینتس رومنیگه (مدیر اجرایی) و حتی اولیور کان (عضو هیئت رئیسه) هواداران بایرن مونیخ دست از رفتارهای اهانت‌آمیز خود برنداشتند و به این ترتیب داور دستور توقف بازی را داد و به این ترتیب بازیکنان به رختکن برگشتند.

بعد از چند دقیقه توقف، بازیکنان دو تیم به زمین بازی برگشتند، اما آنها در اعتراض به رفتار هواداران بایرن مونیخ به جای ادامه دادن به بازی تنها توپ را میان یکدیگر پاسکاری کردند و در همین حال رومنیگه نیز در کنار زمین از دیتمار هوپ دلجویی می‌کرد. به این ترتیب 12 دقیقه پایانی بازی با رضایت داور تنها صرف خوش‌وبش کردن بازیکنان در زمین بازی و رد و بدل شدن توپ میان آنها شد تا به این شیوه پاسخی به هواداران اهانت‌کننده بایرن مونیخ که حاضر نشدند دست از رفتار خود بردارند، داده باشند. این نخستین بار و بایرن مونیخ هم تنها تیمی در آلمان نیست که هوادارانش نسبت به هوپ چنین رفتارهایی را نشان می‌دهند.

و اما در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند با تک گل جیدون سانچو در دقیقه 15 میهمان خود فرایبورگ را شکست داد و 48 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

در سایر بازی‌ها ماینتس با نتیجه 2 بر صفر از سد پادربورن گذشت و آگزبورگ هم در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بوروسیا مونشن‌گلادباخ شد.

براساس این گزارش، در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران، شالکه میهمان کلن خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس