کد خبر 1047094
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
معصومه آقاپور

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم، از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و گفت: پزشک معالج، توصیه ۱۰ روز استراحت در منزل و ۱۰ روز قرنطینه خانگی داشته است.

به گزارش مشرق، معصومه آقاپور، از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و اظهار داشت: پزشک معالج، توصیه ۱۰ روز استراحت در منزل و ۱۰ روز قرنطینه خانگی داشته است.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای پنج نماینده مجلس مثبت بود

کیت تشخیص ویروس کرونا تولید بومی شد

از همه نمایندگان تست کرونا گرفته شده

وی با بیان جزئیات ابتلای خود به این بیماری، احتمال ابتلای خود را از محیط آلوده صحن علنی مجلس که نمایندگان مبتلا تردد داشته‌اند، دانست و افزود: روز دوشنبه در مجلس، بعد از کمی سرگیجه، در حاشیه جلسه علنی مجلس تست کرونا دادم که منفی بود، روز سه شنبه هم بعد از مجلس به پزشک مراجعه کردم که تشخیص وی سرماخوردگی ساده بود.

بیشتر بخوانید:

تست کرونا «ابتکار» مثبت اعلام شد

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم، با اشاره به اینکه روز چهارشنبه علایم بیماری بدتر شد و دوباره به پزشک مراجعه کردم، گفت: پزشک معالج ریه‌ها را چک کرد و گفت که مشکلی ندارد و تشخیص این پزشک هم آنفولانزا بود.

وی با بیان اینکه بعد از این تشخیص، تست کرونا دادم، ابراز داشت: عصر دیروز نتیجه آزمایش اعلام شد که تست کرونا مثبت بود و توصیه پزشک معالج، استراحت ده روزه در منزل و قرنطینه خانگی بود که در صورت درگیر شدن ریه‌ها به این بیماری، باید بستری شوم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    چرا بین مسئولان انقد کرونایی زیاده؟‌ از کجا می گیرن؟
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
      1 0
      از دولت گرفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس