کد خبر 1046945
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
گواردیولا

سرمربی تیم منچسترسیتی می گوید چهره ای خاص و درجه یک در فوتبال نیست.

به گزارش مشرق، کسب پیروزی 2 بر یک مقابل رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا حدی «پپ گواردیولا» خود را از زیر فشار انتقادات چند وقت گذشته رها کند.ذ

سرمربی اسپانیایی 4 سال گذشته منچسترسیتی اظهار داشت:خوشبختانه در بازی با رئال همه چیز خوب پیش رفت. با این نتیجه توانستیم از نظر روحی و تاکتیکی مهیای بازی سختی شویم. فرصت بزرگی داریم که کار خاصی انجام دهیم. برای این منظور آماده هستیم.

بیشتر بخوانید:

شکست خانگی رئال مقابل منچسترسیتی

به اعتقاد پپ، پیروزی برابر مادرید، باعث بازگشت شور و هیجان به تیم آبی پوش شد. با این حال وی که در فصل جاری تیمش در فاصله بسیار زیادی از لیورپول، صدرنشین قدرتمند قرار گرفته، شرایط تیمش را همچنان سخت ارزیابی می کند.

مربی اسبق بارسلونا و بایرن مونیخ افزود: شرایط ما همچنان سخت است و این نکته را هم می دانیم که زندگی در مجموع راحت نیست. ما هم این نکته را می پذیریم اما در مقابل کار خود را با تمام وجود انجام می دهیم. چون هدف ما این است که با قدرت بازگردیم.

او تصریح کرد: تمام فکر ما این است که چگونه برنامه ریزی کنیم با تمرکز بمانیم. چون فصل فوتبال بسیار طولانی است. هنوز بازی های زیادی در انتظار ما هستند تا این که بازی برگشت را با رئال انجام دهیم. برای این منظور چند بازی در پیش داریم. نباید بگذاریم این پیکارها ما را از هدفی که داریم، منحرف کنند. خیلی ها می گویند من نابغه هستم و این شرایط را پشت سر می گذارم. در حالیکه باید اعتراف کنم نابغه نیستم و اغلب فاجعه بوجود می آورم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس