کد خبر 1046594
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
11

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از وقوع حریق گسترده در مجتمع ۲۲۵ واحدی سحر خبر داد و گفت: در این آتش‌سوزی ۵ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، عباس جعفری در خصوص وقوع آتش سوزی در مجتمع ۲۲۵ واحدی سحر در خیابان انسجام اظهار کرد: راس ساعت ۳ بامداد وقوع آتش سوزی در این مجتمع مسکونی به آتش نشانی گزارش شد.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترده بودن حریق بلافاصله خوددروهای عملیاتی شامل ۱۲ خودرو عملیاتی و ۲ تیم نجات، سه نردبان نجات و... به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

جنایتی آتشین درفریبکاری عاشقانه +عکس

فیلم/ آتش سوزی شدید در هتل ادریس مشهد

مرگ زن جوان در آتشی که شوهر به پا کرد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: آتش سوزی در طبقات منفی این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی و اطفا حریق ۱۵۰ نفر از آتش نشانان در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقات منفی یک و منفی دو این مجتمع گفت: بیش از ۱۶۰ نفر از ساکنان از مجتمع خارج شدند که ۳۸ نفر به دلیل مشکلات تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و ۲۸ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

جعفری با اشاره به حضور خودروهای شهرداری، اورژانس وعوامل انتظامی در محل حادثه یادآور شد: متاسفانه در این حریق گسترده ۵ نفر فوت کردند که ۲ نفر آقا و دو نفر خانم هستند و یک کودک نیز در بیمارستان جان باخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس