سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: اکنون برای آبادانی و پیشرفت جزیره هرمز فرمانی از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است که در این راستا حتماً دستگاه‌ها ورود خواهند کرد .

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور عصر امروز اظهار داشت: هر چند سپاه مسؤول کارهای عمرانی نیست و وظیفه ما دفاع از نظام و امنیت پایدار است اما به‌عنوان یک پاسدار و سرباز ولایت در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در رابطه با محرومیت‌زدایی سراسر کشور مخصوصاً جزیره هرمز، پا به این عرصه گذاشته‌ایم تا بتوانیم کمی غبار محرومیت را از چهره این جزیرةالشهداء برداریم.

بیشتر بخوانید:

ورود دستگاه قضایی به موضوع واگذاری‌ها در جزیره هرمز

وی افزود: آن چیزی که در رابطه با هرمز شنیدیم این است که در دوران دفاع مقدس عموم مردم این جزیره همان‌طوری که در گزارشات و بازدیدها مشاهده شد با حضور در جبهه‌های جنگ برای دفاع از کشور و انقلاب شهید و جانباز داده‌اند و جزیره‌ای است که به‌عنوان جزیره رزمندگان و جزیرةالشهدا نام گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این وظیفه ماست که به‌عنوان یک سرباز و در حد توان‌مان تلاش کنیم که لااقل بخشی از غبار محرومیت از این منطقه بکر خلیج فارس برداشته شود.

سردار پاکپور در ادامه  عنوان داشت: هرمز مستلزم یک طرح جامع است که اگر وجود ندارد بایستی برای آن نوشته شود چراکه این طرح می‌تواند به دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی کمک کند و سرمایه‌گزاران به این جزیره قدم بگذارند و این خود نقشه راهی برای توسعه این جزیره است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم به حوزه فرهنگی و معیشتی این جزیره ورود نمائیم بایستی برابر نقشه راه آن حرکت کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: اکنون برای آبادانی و پیشرفت جزیره هرمز فرمانی از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است که در این راستا حتماً دستگاه‌ها ورود خواهند کرد که باید از طریق یک نقشه راه مشخص حضور پیدا کنند تا موجب سردرگمی آنها نشود.

سردار پاکپور افزود: با توجه به اینکه هرمز به‌عنوان یک جزیره توریستی معرفی شده است و گردشگران زیادی با فرهنگ‌های مختلف به این جزیره سفر می‌کنند بایستی مراقب باشیم که فرهنگ اصیل شهید و شهادت در جزیره هرمز به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: وقتی گزارشات و اقدامتی که برای  انجام کارها در جزیره هرمز خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه کردیم بسیار خوشحال شدند و فرمودند؛ سلام مرا به مردم شهیدپرور هرمز برسانید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    5 3
    جانم سپاه
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    3 2
    عالیه این میتواند پاسخی به سواحل جمیرا و جزیره نخل دبی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس