.

روند التهاب آفرینی سلبریتی‌ها نشان می‌دهد در هر دوره زمانی و موضوعات روز کشور، یک نفر در فضای مجازی پرچم التهاب آفرینی را را در دست می‌گیرد و بقیه نیز پشت سر او حرکت می‌کنند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با گسترش فضای مجازی یکی از پروژه‌های غیر مستقمی چهره‌های معروف و سلبریتی‌ها استفاده از سوژه‌های کوچک و بزرگ برای نفرت پراکنی علیه حاکمیت است. تقریبا با گسترش فضای مجازی در تلفن‌های همراه این پروژه با ممارست بیشتری صورت می‌گیرد و فضای مجازی فرصتی برای مخالف‌خوانی با هدف مختلف است.

با ورود ویروس کرونا به کشورمان، «شیوع» بیماری «ترس از کرونا» از خود بیماری فراگیرتر شد. اپیدمی «ترس از کرونا» برای نخستین بار توسط محمود شهریاری در صفحه اینستاگرامش فعال شد و به سایر صفحات کاربران منتقل  و به صورت عجیبی اخبار مربوط به ویروس کرنا را از صفحه وی گسترش داده شد. در نیمه بهمن ماه ۱۳۹۸ وزیر بهداشت و معاون در چندین نوبت خبر دادند که هیچ فرد مبتلا به کرونایی در کشور وجود ندارد.

اما شهریاری در ویدئویی عدم اطلاع رسانی درباره شیوع کرونا را به ملاحظات سیاسی وحضور مردم  در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ماه نسبت می‌دهد. شاید در نخستین تحلیل این شیوه مواجه وخبرسازی خوراک خوبی برای رسانه‌های خارج از کشور باشد، اما مسئولان بهداشتی و پزشکی کشور دو روز مانده به انتخابات مجلس یازدهم اخبار شیوع  که میزان مشارکت مردمی راتحت الشعاع قرار می‌دهد را منتشر کردند.

اما نکته‌ای که در مورد شیوع بیماری کرونا  کتمان ناپذیر است و حتی کارشناسان شبکه‌های فارسی زبان معاند همچون بی‌بی‌سی فارسی و من و تو روی آن صحه می‌گذارند این است که شیوع گسترده کرونا غیرقابل پیشگیری است و این بحران بهداشتی قابل مهار در سطح کلان دولتی نیست بلکه فقط با همراهی مردم و رعایت نکات بهداشتی می توان دامنه آن را کنترل و محدودتر کرد.

طبق اظهار نظر بسیاری از کارشناسان پدیده «شیوع» در مورد بیماری‌هایی نظیر کرونا در یک منطقه جغرافیایی متوقف می‌شود و از مناطق دیگری آغاز می‌شود. ضمن اینکه همزمان با کرونا دو نوع آنفولانزای دیگر در کشور رایج شده که علائم و روند بروز آن به این بیماری شباهت فراوانی دارد.

 مطالعه در مورد پدیده شیوع نشان می‌دهد متوقف کردن این بیماری بسیار دشوار است اما جلوگیری از ابتلا به آن بسیار ساده و آسان است. اما پدیده سلبریتی‌های نظیر شهریاری حتی این بحران بهداشتی - پزشکی را به دستمایه‌ای  برای هجمه به حاکمیت می‌کنند و در فضای مجازی روی این مسئله تاکید دارند که پدیده «شیوع» ریشه در ناکارآمدی حاکمیت (نه مسئولان دولتی) دارد. در این فرآیند سلبریتی هر گزارش و خبری که سبب آرامش افکار عمومی می‌شود را به ضد آن تبدیل می‌کند.

روند التهاب آفرینی سلبریتی‌ها نشان می‌دهد در هر دوره زمانی یک نفر در فضای مجازی رهبری التهاب آفرینی را بر عهده می‌گیرد. در دوره‌ای مهراب قاسم‌خانی، امیر مهدی ژوله، ترانه علیدوستی، حمید فرخ نژاد و مهناز افشار رهبری انتشار و گسترش موضوعات التهاب آفرین را بر عهده دارند و این بار درباره کرونا و پدیده شیوع «محمود شهریاری» قرعه به نام شهریاری افتاده است.

استوری‌های مکرر و جمع‌آوری ارجاعاتی که دامنه ترس اجتماعی را درباره پدیده «شیوع کرونا» گسترش می‌دهد را شهریاری به صورت مکرر در صفحه اینستاگرام خود بازنشر می‌دهد و در بخش استوری‌های این مجری سابق بیش از ۴۰ ارجاع درباره کرونا گردآوری شده که توسط کانال‌های تلگرامی گسترش داده می‌شود. در هر صورت پدیده شیوع غیرقابل پیشگیری است و در اخبار متعددی آمریکا و ایتالیا به مراکز گسترده‌تری برای شیوع این بیماری تبدیل شده‌اند اما نحوه مواجه چهره‌های سرشناس در این کشورها با این پدیده بسیار متفاوت است.

صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

موضع‌گیری علیه روحانیت و مراجع تقلید در صفحه اینستاگرام محمود شهریاری
موضع‌گیری علیه روحانیت و مراجع تقلید در صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

اما سناریوی کرونا در صفحه مجازی محمود شهریاری و اخبار دلهره‌آور برای افزایش دامنه وحشت چیدمان دقیق و قابل تاملی دارد. او در یک پست اینستاگرامی همزمان با شیوع در شهر قم، این پدیده را در آبادان گسترده تر نشان می‌دهد و خبر از قرنطیه شدن این شهر می‌دهد. این عملیات با چرخش گسترده در فضای مجازی می‌تواند عملیات روانی شهر به شهر توصیف شود که با پیگری خاص شهریاری دنبال می‌شود.

اخبار تایید نشده کرونا درباره آبادان/صفحه اینستاگرام محمود شهریاری
خبر تایید نشده قرنطیه آبادان در صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

یکی از اتفاقات قابل تامل در مورد پدیده شیوع حضور میدانی «ایرج حریرچی» معاون بهداشتی در مراکز درمانی است. این مراقبه مدیریتی خردمندانه و مواجه میدانی معاون وزیر در حوزه مدیریت بسیار قابل تامل است و کاملا با مواجه میدانی دولت مستقر در مورد پدیده‌هایی مثل سیل و زلزله در اقصی نقاط کشور متفاوت است. اما حریرچی به دلیل حضور میدانی در مراکز درمانی و بهداشتی کشور مبتلا به کرونا می‌شود و محمود شهریاری از نخستین چهره‌های فعال در فضای مجازی است که سعی می‌کند آنرا به شوء و نمایش مسئولان بدل کند.

و در پست رسمی دیگری شهریاری اصرار دارد که ابتلای معاون وزیر را دروغ جلوه دهد. این بخشی از عملیات همیشگی و آشنای فعالان فضای مجازی و سلبریتی‌هاست که سعی در وارونه جلوه دادن اخبار رسمی کشور دارند و سایر مسئولان مبتلا را نیز به سخره می‌گیرد.

صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

شاید در کشور چین و شهر ووهان بهترین روش برای مقابله با شیوع قرنطیه کردن این شهر باشد اما با توجه به پیش‌بینی کارشناسان جهانی حوزه بهداشت قرنطینه در سایر مراکز شیوع قطعا راه حل مناسبی نیست. اما شیوه و عملکرد سلبریتی‌هایی که پیش از این در عملیات‌های روانی مشارکت گسترده داشتند نشان می‌دهد اصرار به راه‌حل اشتباه را همچنان را توصیه می‌کنند. بنابراین سطح مواجهه دوم شهریاری در فضای مجازی اصرار به قرنطیه‌ شهرهای مختلف کشور است. به همین دلیل در مقابل تصمیم رئیس جمهور ایستادگی می‌کنند که نمونه‌های مشابه در کارنامه سلبریتی‌ها نشان می‌دهد نقشه راه شهریاری کاملا شبیه به نمونه‌های قبلی است.

صفحه اینستاگرام محمود شهریاری

در بخشی از این عملیات رسانه‌ای در فضای مجازی، «وحشت از کرونا» با انتشار پست‌هایی همراه است که عموما بر ضعف و ناتوانی مواجه با پدیده «شیوع» تاکید دارد و اینکه بیمارستان‌های و مراکز درمانی با حجم گسترده‌ای از مبتلایان و عدم خدمات رسانی مواجه هستند و از سوی دیگر تاکید شهریاری بر عدم ارائه خدمات بهداشتی به مردم است.

رسانه ملی با پخش آموزش روش‌های بهداشتی در شبکه های ملی، حتی در شبکه نمایش در حد گسترده‌ای اطلاع رسانی را بدون انتقال وحشت به صورت مکرر و در میان‌ برنامه‌هایش تبلیغ می‌کنند اما با انتخاب یک تصویر از یک برنامه معمولی و با فرافکنی رسانه‌ای مجموعه سلبریتی‌ها با لیدری شهریاری فضای وارونه‌ای را تبلیغ می‌کنند. ایا وظیفه رسانه‌ ملی تبلیغ مکرر با تاکید بر وحشت آفرینی به شیوه رسانه‌های فارسی زبان بیگانه باید عمل کند؟

شهریاری از انتشار هیچ خبر کذب و بی منبعی فروگذار نکرده است

اما در مورد پدیده شیوع کرونا تفاوت‌ چهره‌های مشهور داخلی (سلبریتی‌ها) با همتایان آنان در کشورهای درگیر با این پدیده کاملا مشخص می‌شود. «جکی چان» بازیگر رزمی‌کار شرق آسیا وعده داده است که به شخصی که واکسن ویروس کرونا را کشف کند، یک میلیون یوان معادل ۱۹۷ هزار دلار بپردازد! این بازیگر معتقد است که این جایزه می‌تواند عامل تسریع در کشف دارو باشد، او افزود برای تهیه لباس‌های محافظ و ماسک‌های پزشکی نیز کمک مالی کرده‌ است.

در این سو محمود شهریاری نیز عملکردی معکوس از خود نشان می‌دهد و در پروژه مقصرسازی با انتشار ویدئویی کارت طلایی شرکت هواپیمایی ماهان را از بین می‌برد و این شرکت را به عنوان مقصر پدیده شیوع معرفی می‌کند.

اما پشت پرده این حرکت شهریاری چیست؟ با اینکه هفته هاست مسافران خارجی در بدو ورود به کشور از نظر علائم کرونا، کنترل می شوند، سلبریتی‌ها و رسانه های همراه آنان، چین و شرکت هواپیمایی ماهان را هدف قرار گرفته‌اند؛ چین تنها کشوری است که در شرایط تحریم مطلق نفت ایران، همچنان خرید روزانه نفت را متوقف نکرده است. همچنین، پروازهای باری میان ایران و چین، یکی از درگاههای شکستن تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران بوده است که حالا هدف حمله هماهنگ قرار گرفته است. این در حالی است که طبق برآورد کارشناسان وزارت بهداشت، ویروس کرونا از یکی از کشورهای همسایه به ایران منتقل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    الان این چلغوز کجاش سلبریتیه؟ اصلا کی به حرف این گوش میده؟
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      137 0
      جناب شهریاری این شانتاژهای شما در راستای همون " بخور بخور تندتند بخور " است ؟؟ بیشتر از این خود را آلت دست دیگران نکنید .
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      84 1
      خوب معلومه محمد هم میخواد بره امریکایی انگلیسی ، فرانسه ای جایی. داره برا خودش پرونده میسازه . خوبه میگه تو اخرالزمان هرچی فتنه بیشتر باشه بهتره . میدونین چرا؟ غربال مردم هم بیشتر اتفاق میوفته . حالا متوجه میشیم پیامبر (ص) 1400 سال پیش چی گفته . اونم ملموس . هر چی جلو میریم وطن فروشی و خود باخته گی و غربزدگی و اشرافی گری و لیبرالی و منافق ها بیشتر دارن رو میشن . خدایا شکرت برا اینکه این هارو داری به مردم نمایان میکنی تا از لاک پنهانی بیان بیرون .
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      22 0
      مطمئنا ما در آزاد ترین کشور دنیا زندگی میکنیم ..اگه این هجویات را یک نفر تو یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکا پخش میکرد یا بصورت قانونی یه چوب تو پاچه ش میکردن یا مثل خیلی از کشورهای بظاهر آزاد ،جسد مثله شده ش( توسط مسئولان امنیتی) رو توی یه توالت عمومی ،پارکی ،جنگلی ،جایی پیدا میکردن و آخرش معلوم نمیشد کی دخلش رو آورده و پرونده ش بسته میشد..
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    102 3
    هر چی میکشیم از دست همین بی بی بی بی...هاست
    • مهدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      21 1
      حتما کسی بهش پول میده یا کسی پشتشه که صبح تا شب علیه نظام حرف میزنه و شایعات رو منتشر میکنه! چقدر راحت یه حرفی رو پخش میکنند بدون اینکه اول کمی تحقیق کنند که اصل ماجرا چی بوده؟!!!
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    82 1
    باقی سلبریتها دارند نقش همیشگی اپوزیسیونی برای دل اونوریها و گرین کارت و این مسائل را بازی میکنند و اینکه بعد گرین کارت هم رفتند تجمعات منافقین و سلطنت طلبها اونور تهدیدشون نکنند و گروه های دیگه ایرانیان اپوزیسیون خارج کشور تحویلشون بگیرند. ولی مورد شهریاری کاملا یک پروژست، حالا یا قصد رفتن داره نیاز به پرونده داره بنده خدا!! مشخصا داره یک کاری میکنه که دستگیر بشه بتونه تو رزومش بیاره، یا اینکه قراردادی بسته که باید بهش عمل کنه، یا اینکه تلویزوین چون راش نمیده میخواد انتقام بگیره به نحوی و یا هر سه تاش. به ره حال دیروز بخشنامه امریکا را دیدید در مورد شایعه، حتی یک مور از استوریهای این میتونست باعث ده سال حبسش بشه ولی خب اینجا ایرانه. اسمش اینه ازادی بیان نیست ولی عوضش کثافت بیان و دروغ از جانب مدعیان پره.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    113 2
    این بدبخت رو به خاطر جلف بازیها و .... انداختن بیرون حالا بدجور قاطی کرده، می خواد اینجوری خودش رو مطرح کنه
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    90 1
    محمود شهریاری سلبریتیه آخه؟ احتمالا داره کاهاشو ردیف میکنه بره.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    76 2
    باید امثال این فرد محاکمه بشن. به دلیل تزریق وحشت در جامعه
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    89 1
    مشخصه که شهریاری از صدا و سیما به خاطر ممنوع التصویر شدنش کینه داره، حالا فقط کافیه که دوباره بهش اجازه اجرا بدن با کله بر می گرده، از بیکاری افتاده به جفنگ گفتن
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    65 1
    شهریاری اگه عقل داشت میفهمید که مرجع تقلید و اصلا هر آدمی که بره اونجا ملاقات بعدش باید برگرده به سطع شهر و توی کوچه و خیابون راه بره و خودش میشه یه ناقل ویروس. چرا باید این کارو بکنه.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    72 2
    محمود شهریاری #خودش ابرکرونایی بود که دوره کمون و نهفتگی اش چند سال طول کشید تا ماهیت بیمارگون خودش را رو کند#. سوای فساد اخلاقی، هنوز ماجرای بد اخلاقی اش در برنامه کودک جمعه چند سال قبل، در برنامه زنده نشانگر روان بیمار این فرد است
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    19 6
    برای سرش جایزه بذارید
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      41 0
      جایزه ؟ دستمال کاغذی مصرف شده هم حیفه براش جایزه بزاریم ......یکتفاله که داره خفه میشه از دیده نشدن تی تلویزیون
  • مانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    47 0
    مملکت داری با ناز و ادا و خواهش وتمنا نمیشه... هر پدر سوخته ای رو که بر خلاف امنیت عمومی رفتار و شایعه پراکنی کرد بگیرید آویزونش کنید درست میشه
  • محمدجواد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    38 0
    بد‌بخت منحوس...لقمه‌ای بهش‌نرسیده آخرعمری داره توشبکه‌های فلاکت دنبال کار و یه لقمه..میگرده... براش‌دعاکنیم...شدیدا محتاج به دعاست
  • کرمانشاهی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    22 0
    مشرق ببخشید معنای پوفیوز دقیقا چیه؟؟؟؟؟!
    • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      10 0
      معنی تحت اللفظی آن می شود فیوزی که در آن پف کرده باشند!
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      0 0
      10:43 :))))))))))
  • هموطن IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    31 0
    شهریاری هم بخور بخورش رو کرده .حالا دستش کوتاه شده ..داره سوز دلشو خالی میکنه ....بسوز ....برو اوازتو بخون حد تو همون کاباره هست .‌.بیشعور
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    49 0
    چرا با این مرتیکه برخورد نمیشه!؟؟ آخه کدوم کشور دنیا یه خنگ جرات داره ایییین همه بتازه واسه خودش!؟
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    28 0
    فتنه گرای همیشگی
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    32 1
    این کرم های پست رو اعدام کنید
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 0
    این موجودات! از کرونا هم برای پول استفاده میکنند. یکی شربت تبلیغ میکنه اینم احتمالا دیده تو این اوضاع بیکاریش بهترین راه برای بالا بردن فالوور و کسب در امد تبلیغی از اینستاش این هرزه بازیها و جنجالها توی پیجش هست. البته شما هم کمکش کردید یکم. فرض کنید یکی از همین براندازهای البانی و بی بی سی چی هاست. ولش کنید، کسی که میره فالور این میشه هم که تکلیفش روشنه. نصفش که از ریاضن، نصفش البانی و لندن و بقیشون هم که خدا شفاشون بده.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    41 0
    خدا مارو از شر کرونا و خائنین همزمان نجات بده....
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    37 0
    اینا رو خود صدا سیما بزرگ کرد تحویل جامعه میده الانم هر کی ضد انقلابتر و ضد مردمتر باشه تو صداسیما خرش بیشتر میره
  • فرهاد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    37 0
    چرا این هرزه ها دارن تو این کشور به این راحتی میچرن و حرف می زنن یک مشت خائن کثیف بنام سلبریتی
  • بیسیمچی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    31 0
    جمهوری اسلامی دشمناش خداوکیلی به لعنت شیطونم نمی ارزن.
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    31 0
    فردی حسود ، بی مایه و متوهم که فکر میکنه خیلی مهمه!!!!
  • GB ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    19 0
    تنهایی چقدر ... خورده.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 1
    مردک رقاص دنبال چیه؟
  • FR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    21 0
    اگر حکومت عرضه ندارد با اتین قبیل وطن فروشان برخورد کند دیگر چه انتظاری دارید هرکس از کمترین شهرتی برخوردار است هرچی خواست بگوید ؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    17 0
    بابا ولش کنید این عغده ای شده میخواد خودش نشون بده گنده ش نکنید همینکه بهش اهمیت داده نشه میره میشینه سر جاش
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    ایندسته عمال امریکایی جز خیانت و خنجر زدن کار دیگه بلد نیستند مرگ براین دسته سلبریتی ها که اینو نمی فهمند 65 کشور مبتلا به کرونا شده و این موضوع یک بحران جهانی شده و این سلبریتی ها کمک که نمی کنند بلکه قصد چوب لای چرخ گذاشتن رو دارند خود این سلبریتی ها کروناضدایران هستند که باید لعنت به اشون فرستاد. مزدورهای کثیف! تف بر شما!
  • میراحمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    15 0
    مرحله به مرحله برای فرار از ایران اول پاچه خاری غربی ها بدگویی از خودی ها پول جمع کردن از مردم به بهانه ها و فرار به آغوش کاباره ها احتمالا در مرحله جمع آوری کمک و دریافت پول باشن. حالا از کی خدا میدونه
  • صدای حق IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 0
    این فرد مطرب و رقاص از شکل و روزش‌ که شبیه احمد شاملوست‌ پیداست که دلش اقامت دائم آمریکا می‌خواد‌ یا دنبال جایزه یا خواباندن‌ درد ناشی از بیکاریش در بیمارستان‌ است
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    الانم مثلا چالش لبخند دارن تو اینستاگرام، عکس خودشونو با لبخند گذاشتن مردم ببینن شفا پیدا کنن.
  • مریم IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    14 0
    این جماعت نکبت رو بندازید بیرون برن بهشت موعود و برا اربابان غربیشون دم تکون بدن. حیف پول بیت المال که تو حلق این نجسها میره
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    19 0
    اینا اگه بخوان کمک مالی کنن که دیگه پولشو ندارن برن اروپا عشق و حال بعد با عکساش پز بدن.
  • محمد جعفر IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    چقدر حال به هم زن شده شهریاری، امیدوارم این |آخر و عاقبتش نباشه که بد فرجامی است.
  • هادی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 1
    تو این چند سال اینقدر مردم دروغو دقل بازی از این مسئولین دیدن اصلان اعتمادی ندارن بهشون از این ورم که اینا دومباله منافعه شونن هر کی به هر کیه خلاصه خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه فقد برای ظهور صاحب الزمان دعا کنید وگر نه همه به فنا رفتیم
  • میرزایی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 0
    هرچند قیاس موضع معدود سلبریتیها در ایران و خارج ایران هنرمندانه است تا اگر شعوری باشدمتوجه خبط خود گردند ولی باید به این نکته مهم هم توجه کنیم بعضی که موصعشان در خباثت وخیانت به ملت ایران اشکار واظهرمنالشمس است.ونامشان قاچاقی وارد لیست سلبریتیهای ایران شده است را هرگز با جامعه متعهد سلبریتیهای کشورمان اشتباه نگریم .اکنون بسیار از سلبریتیهای کشورمان باجان ومال در کار عظیم وجهادی مبارزه با کرونا در قرارگاهها و پایگاههای تشکیل شده گمنام درحال فعالیت شبانه روزیند. وهرگز ذره ای به فکر مطرح کردن خود در اینجا وانجا نیستند انان خادم مردمشانند وایادی شیطان بماند که خود شیطان برایشان پشیزی ارزش ندارددراین سلسله نام اورانی همچون آوینی و آغاسی و...قرارداشته واکنون نیز افتخار ومورد حمایت مردمشان هستند. اما کسانی که کارشان صرفا اجابت فرمان اربابانشان و مزدوری وجاسوسی بیگانگان است راهرگز کسی سلبریتی نمی داند .نقل می کنند درروزگار طاغوت دزدی را در ظاهر در کسوت طلبه خدمت مرجعی بردند و به خیال خودمی خواستند ایرادی بگیرند ان مرجع لباس طلبگی ان دزد را گرفت ورو به اجان همراهش کرد وگفت اولباس طلبگی دین خدا را دزدیده بود از او گرفتیم شما اموال مردم را از او بگیرید. اکنون مرجعی باید لباس سلبریتی را از معدود دزدانش بگیرد. ونهادهای مسول نیز حق مردم را.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    17 0
    یک لحظه فکر کنیم اینجا آمریکاست و با همچین آدمی همون برخوردی رو بکنیم که تو آمریکا میکنن. زندان و درخواست‌ مستندات برای حرف هاش حداقل برخورد هست. اینها مخل امنیت ملی هستند و دست کمی از اون محتکران ندارند.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    20 0
    شهریاری درست مانند یک اپوزسیون برانداز حرف میزنه و عمل میکنه.واقعا در ایران آزادی نیست ها!!! چین تنها کشوریه که در این تحریم های ویرانگر داره با ما همکاری میکنه.نمیگیم سود نمیبره و برا رضای خدا این کارو میکنه اما هیچ کشور دیگه ای برای سود هم پا ما نایستاد.هواپیمایی ماهان بعد از ممنوعیت پرواز به چین گفته میشه هفت پرواز به چین داشته.اولا این پروازها باری بوده یا مسافری؟اگه باری بوده که دلیلش رو گفتم.اگه مسافری هم بوده که نبوده دقیقا تحت کنترل بودن همه مسافرا. شهریاری میخواد از کشور بره. مقصدش رو هم مشخص کرده. ایران اینترنشنال! واسه همین هم نه وزارت اطلاعات و نه اطلاعات سپاه و نه قوه قضاییه محلی بهش نمیذارن تا واسه خودش مثلا آتو جمع نکنه. ای لعنت بر هرچه نامرد و خائن به کشوره.
  • مصطفی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    سلبریتی کجاست؟ یک از مخ آزاده که چند تا مرخص تر از خودش اینستاگرامش رو می خونن
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    بنده خدا نکنه از صداوسیما کنارش گذاشتند داره عقده گشایی می کنه
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 0
    آخه این کجاش سلبریتیه؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 0
    پلیس فتا و قوه قضائیه نظری ندارند ؟
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 0
    این جماعت کثیف برای دوروز جیفه دنیا و گرین کارت آمریکا تن فروشی هم می کنند.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    14 0
    خدا رو شکر دشمنان این مملکت. احمقها رقاصها کم عقلها بوزینه های دلقک و افراد فاسد هستن .
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    15 0
    باید به هموطنان و همه همنوعان دلداری بدهیم و فضا را آرام کنیم چرا بعضی سعی میکنند از دل مهربان و بی غل و غش مردم سوء استفاده کنند الا بذکرا...تطمئن القلوب خدا این بلا را از سر همه دور کند
  • وحید IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 0
    لطفا این احمقها را هایلایت نکنید
  • دیده بان IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    ننگ ما ننگ ما سلبریتی الدنگ ما...!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 0
    آقای شهریاری، در دوران مجری گری شما ، مرحوم حسین بیات، از بستگان خیلی نزدیگان حضرتعالی بیاد داری؟ مصصم پیگیر و شکایت برای اثبات فرصت طلبی و سوء استفاده و رفتار های غیر اخلاقی با خانواده ات کاری بود بجایی نبرد. چگونه است حالا دلسوز جامعه و ملت شدی،
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    این سلرتیها همانند کفتارهایی هستند که به هر قیمتی میخواهند خودشان را سیرکنند ویک ذره غیرت وطن پرستی ندارند
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 0
    روانی متوهم. بیچاره حسابی قاطی کرده
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    چرا محاکمه نمیشه. برای تشویش اذهان عمومی قطعا مقصر و عامل ناآرامی روحی مردم هست.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 0
    بلا نصبت چند تا از بازیگران محترم مردمی کسی امثال این شهریاری فاحشه رو ادم حساب نمیکنه
  • حامد IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 0
    برنامه جدید شبکه های منوتو و ایران اینترنشنال ، قلک ها بااجرای محمودشهریاری. شرافت رو ارزون نفروشی به دشمن محمود شهریاری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس