کد خبر 1045981
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
لواندوفسکی

ستاره لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در دیدار مقابل چلسی در مجموع به رده چهارم برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج شهر لندن میهمان چلسی بود و باوارایی‌ها با 3 گل پیروز شدند.

باوارایی‌ها موفق شدند با دبل سرژ گنابری در دقایق 51 و 54  و گلزنی لواندوفسکی در دقیقه 76 به پیروزی دست یابند. نکته جالب اینکه هر دو پاس گل را برای گنابری روبرت لواندوفسکی برترین گلزن باوارایی‌ها مهیا کرد.

بیشتر بخوانید:

متخصص گلزنی به تیم‌های لندنی+عکس

لواندوفسکی با گلزنی در این بازی تعداد گل‌های خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 11 رساند و از ارلینگ هالند مهاجم دورتموند عبور کرد و به تنهایی در صدر گلزنان این فصل تا به اینجای مسابقات ایستاد.

وی در مجموع تعداد گل‌های زده خود در این پیکارها را به عدد 64 رساند تا در کنار کریم بن زما ستاره اسپانیایی رئال مادرید در مکان چهارم برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار داشته باشد.

در صدر این فهرست کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس قرار دارد. این بازیکن موفق شده 128 گل به ثمر برساند.

در رده دوم این فهرست لیونل مسی ایستاده است. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا 114 بار دروازه حریفان را گشوده است.

جایگاه سوم هم در اختیار رائول گونزالس ستاره اسپانیایی و بازنشسته سابق رئال مادرید است که وی 71 بار تور دروازه حریفان را به لرزه درآورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس