کد خبر 1045801
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
سرآسیایی

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:هر چقدر از حواشی می خواهیم فاصله بگیریم فایده ندارد، گویا عده ای بسیج شده اند تا تیم ما را زمین بزنند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت باشگاه فرهنگی شهر خودرو ، مجتبی سرآسیایی با اشاره به حکم عجیب کمیته تعیین وضعیت اظهار داشت: نمی دانیم این چه وضعیتی است که بر فوتبال ما حاکم است. هر چقدر از حواشی می خواهیم فاصله بگیریم اما گویا عده ای بسیج شده اند تا تیم ما را زمین بزنند.

وی افزود: قبل از اینکه با جعفری و سرلک قرار داد ببندیم از سازمان لیگ استعلام گرفتیم که آیا فسخ قرار داد آنها درست است یا خیر که اتفاقا به ما اعلام شد درست است و مشکلی نیست.نمی دانم به یکباره چه اتفاقی افتاده است که حکم یک طرفه برای ما صادر می کنند. این یک رای حقوقی تنها نیست و این رای مسائل پنهان زیادی دارد.

سرمربی شهر خودرو گفت:از کجا باید بکشیم؟از Afc و تصمیم ناعادلانه و ناجوانمردانه بازیهای آسیاییمان یا از برنامه ریزی فشرده مسابقات و کرونا و... و یا از آرای عجیب و غریب کمیته ی تعیین وضعیت!؟

بیشتر بخوانید:

محرومیت ۲ بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه است

سرآسیایی ادامه داد: سازمان لیگ طی اطلاعیه ای بعد از بازی با شاهین بوشهر اعلام کرد که این دو بازیکن قراردادشان با شهرخودرو مشکلی ندارد حالا چه طور می شود که کمیته تعیین وضعیت چنین حکمی می دهد؟  چطور می‌شود که چند پرونده ی مشابه و حتی خیلی سنگین تر به راحتی مصالحه می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد اما قبل از مهم ترین بازی ما با تیم پایتخت عجیب ترین و سنگین ترین رای فوتبال ایران صادر می شود. قرارداد این دو بازیکن‌ بعد از رویت فسخ نامه ای که مهر سازمان و فدراسیون داره منعقد شده است و حالا باشگاه باید جوابگوی چه مسئله ای باشد؟

وی اضافه کرد: تیم ما یک تیم خصوصی است، حمیداوی با وجود مشکلات اقتصادی یک تنه پای این تیم ایستاده است و موفق شده تیمی خوب را برای هواداران ومردم مشهد راه اندازی کند. همه جا وقتی یک نفر از جیب شخصی اش برای ورزش کمک می کند تحسینش می کنند اما در فوتبال ما گویا برعکس است و می خواهند او را نا امید کنند.  

سرمربی شهر خودرو تصریح کرد: قطعا باشگاه در خصوص این حکم اعتراض می کند اما مانده ایم چرا همه اتفاقات قبل از بازی های حساس ما رخ می دهد و این بار درست قبل از بازی با پرسپولیس. از همه مهمتر اینکه چطور می‌شود در پرونده به این مهمی و رای به این سنگینی ما دعوت به جلسه نشدیم. نامه و ابلاغ دعوت باشگاه به جلسه ی دادرسی کجاست!؟

وی ادامه داد: همه هواداران و مردم مشهد از این ظلم آشکار به تیم شهرشان ناراحت هستند و اعتراض دارند. ما نماینده ایران در آسیا هم هستیم ولی کسی به دنبال این چیزها نیست و فقط می خواهند ما را به حاشیه ببرند.

سرآسیایی افزود: مسئولین استان خراسان رضوی حالا باید بیایند پای کار تیم شهرشان. ما هم توقع داریم که همه پیگیر باشند تا حق تیم ما ضایع نگردد. شرایط خیلی سخت است و باشگاه و حمیداوی نمی توانند همه مشکلات را به تنهایی حل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    برای اینکه پرسپولیس از نظر مسئولین دوباره باااید قهرمان بشه حالا هر جوری که شده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس