کد خبر 1045693
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
گتوزو

ناپولی در ورزشگاه سن پائولو در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا از بارسلونا پذیرایی می‌کند و در آستانه این نبرد، «گنارو گتوزو» به تمجید از «لیونل مسی» مشغول شد.

به گزارش مشرق، لورنزو اینسینیه پیش‌تر مسی را بهترین بازیکن جهان خوانده بود و با این حال گتوزو به هواداران ناپولی اطمینان داد که وی در حال طرح‌ریزی برنامه ای برای خنثی کردن تهدیدهای کاتالان‌ها است و نه فقط مرد آرژانتینی.

بیشتر بخوانید:

ستین: مارادونا و کرایف مرا عاشق فوتبال کردند

گتوزو در این باره گفت: قرار است مقابل بارسلونا بازی کنیم نه مسیِ تک و تنها. او سال‌ها بهترین بازیکن جهان بوده و کارهایی را انجام می‌دهد که فقط در پلی‌استیشن دیده ام.

وی ادامه داد: با این حال، اگر شاهد این باشم که ناپولی با سری بالا و بدون احساس حقارت برابر بارسا بازی می‌کند، راضی خواهم بود.

«کیکه ستین» فردا در ناپل نخستین حضور دوران فوتبالی خود را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه خواهد کرد و همتای وی در سوی دیگر میدان اذعان داشت که سرمربی اسپانیایی چیز متفاوتی را با خود به نیوکمپ آورده است.

گتوزو افزود: با حضور ستین بارسلونایی را خواهیم دید که با آنچه در سال های اخیر نظاره‌گر آن بودیم، متفاوت است. نوع نگاه ستین به فوتبال را دوست دارم. او دوست دارد بازی زیبا ارائه کند اما با تمرکز به کارهای دفاعی می‌پردازد و به کار وی احترام می‌گذارم.

اینکه بیشتر زمان نشست خبری پیش از این دیدار پیرامون مسی و «دیگو مارادونا» بگذرد، اجتناب‌ناپذیر بود اما مرد ایتالیایی به وضوح از ایده مقایسه ۲ ستاره آرژانتین احساس خوبی نداشت.

وی در این باره گفت: دیگو خدای فوتبال است. هرگز بازی او را در ورزشگاه ندیده ام و تنها فیلم‌های ویدئویی او را دیده‌ام اما می‌دانم او یک قهرمان بوده است. حالا مسی را می‌بینم که کارهای مارادونا را انجام می‌دهد و این موضوع بیش از پیش باعث ناراحتی من می‌شود که چرا نتواستم با چشم‌های خودم هنر مارادونا را ببینم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس