کد خبر 1045679
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
لمپارد

سرمربی چلسی اعتراف کرد بایرن مونیخ شانس زیادی برای بردن تیمش و صعود به مرحله بعد دارد.

به گزارش مشرق، سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار چلسی با بایرن مونیخ و ناپولی با بارسلونا همراه خواهد بود.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: من می‌فهمم که شانس چلسی را نسبت به بایرن مونیخ کم می‌دانند و من هم موافق هستم. بایرن تیم  بسیار قوی است و شانس بالایی برای صعود دارد ولی ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و می‌خواهیم برابر یک تیم قدرتمند در اروپا خودمان را به چالش بکشیم و حریف‌مان را شکست دهیم. این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و باید نشان دهیم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

بیشتر بخوانید:

بایرن‌ آماده انتقام ازچلسی/جدال بارسا و ناپولی

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: بایرن مونیخ تیم یک‌دست و کاملی است و هیچ تیمی در اروپا دوست ندارد برابر این تیم قرار گیرد. آن‌ها بازیکنانی دارند که از تجربه بالایی در لیگ قهرمانان بهره‌مند هستند و می‌توانند کار را برای شما تمام کنند ولی باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. خیلی مهم است که در خانه از بایرن مونیخ گل نخوریم وگرنه کارمان برای صعود به مرحله بعد خیلی سخت می شود. یک دیدار دشوار در مونیخ در انتظار ما است و باید بتوانیم در خانه در کنار هواداران‌مان نتیجه خوبی به دست بیاوریم تا بتوانم در مونیخ با خیال راحت به میدان برویم.

فرانک لمپارد، سرمربی فعلی تیم چلسی کاپیتان تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۲ بود که توانست در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد و باید دید او در این مرحله نیز می‌تواند برای بایرن دردسرساز شود یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس