کد خبر 1045666
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
علی فتاحی

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال گفت: با مسئولین باشگاه تبادل نظر کردیم و تا اطلاع ثانوی لیگ تعطیل است.

به گزارش مشرق، علی فتاحی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ والیبال اظهار داشت: در کشور شرایط عادی حکمفرما نیست. رسالت اصلی ما حفظ سلامت افراد است. فدراسیون والیبال با تصمیم شورای تأمین استان، وزارت ورزش و بهداشت تصمیم گرفت مسابقات لیگ را تعطیل کند. برگزاری مسابقات دچار وقفه شده است. در بعضی از شهرها به تأخیر افتاد و در بعضی شهرهای دیگر لغو شد و آینده برای ما مبهم است.

بیشتر بخوانید:

لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد

فتاحی تصریح کرد: با حضور اصحاب باشگاه‌های لیگ برتری تبادل نظر کردیم و تصمیم گرفتیم تا اطلاع ثانوی لیگ تعطیل شود.

وی در خصوص تعطیلی لیگ بانوان عنوان کرد: در بخش بانوان به طور کامل لیگ تعطیل شد و باید تصمیم‌گیری کنیم برای جایگاه و رده‌بندی تیم های لیگ. این‌طور نیست که لیگ اصلاً برگزار نشده باشد. تیم‌های بانوان متفق‌القول نمی‌خواهند به آسیا اعزام شوند.

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال در خصوص بازی‌های آسیایی گفت: والیبال آقایان 31 فروردین مسابقات آسیایی دارند و در حال مکاتبه با فدراسیون والیبال آسیا  برای به تعویق افتادن بازی‌ها هستیم. لیگ برتر آقایان فعلا به تعویق افتاده ولی چون نمی‌دانیم چه زمانی این بحران به اتمام می‌رسد و نمی‌توانیم بازیکنان را آماده نگه داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به طور کامل تعطیل کنیم.

وی در خصوص شرایط مالی بازیکنان باشگاه‌ها تصریح کرد: بعضی از باشگاه‌ها گفته‌اند به طور کامل پول بازیکنان را پرداخت می‌کنند، چون لیگ محل ارتزاق خیلی از بازیکنان است. وقتی شرایط بحرانی در کشور پیش می‌آید، حقوق و مزایای کارمندان پرداخت می‌شود. نباید در حق بازیکنان ظلم شود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در خصوص صحبت‌های شهنازی سرمربی سایپا به خاطر تعطیلی لیگ و بازی سایپا و ورامین اظهار داشت: من مسؤول صحبت‌های آقای شهنازی نیستم. وقتی شورای تأمین می‌خواهد تعطیل شود، ما موظف به اجرا هستیم و خواستار این هستیم آقای شهنازی شرایط را بیشتر درک کند. ما به استناد نامه شورای تأمین بازی سایپا و ورامین را لغو کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    این درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس