کد خبر 1045655
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
سکه و ارز نمایه

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۶۲۸ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۶ میلیون و ۹۹ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۶ میلیون و ۹۹ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۶ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۶۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان، طلای ۲۴ عیار ۸۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۲۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۳۵.۹ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۲۸۵ تومان، یورو  ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    5 0
    صاحب نیست.
  • خودم ... ! US ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    14 3
    می تونم بپرسم این دولتی که مفت نمی ارزه کجآس ... ؟! نه وآقعن چرا .. ؟! طلآ 628 هزآر تومن ؟!!!! سکه 6 میلیون ؟! دولتِ بی کفآیت از کرونآویروس هزآر برآبر برآی یک ملت بدتره .. آدم وآقعن دیگه توآن حرف زدن نداره .. فقط حیف .. حیفتون بآد اون همه رأی که بآ دروغ و شعآرهآی توخآلی و سیآه نمآیی و اتهآم به دیگرآن و فضآ سآزی گرفتین ... ! لعنت به شمآ که نه قآدر به فهمِ مسائل هستید نه قآدر به حل مشکلآت .. شجآعتِ به دست گرفتن رشته ی امور رو ندآرد و همه چیز رو هم رهآ کرده اید .. !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس