کد خبر 1045575
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
AFC

دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه تاکنون بحثی از تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا مطرح نشده است، به دو راهکار AFC برای بازی با نمایندگان ایران در آسیا اشاره کرد.

به گزارش مشرق، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته آینده پرسپولیس باید به مصاف تیم التعاون عربستان برود و سپاهان هم با تیم النصر عربستان دیدار می کند.

البته تیم های عربستانی با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا خواهان به تعویق افتادن بازی با نمایندگان ایران شده اند.

«ابراهیم القاسم» دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان توضیحاتی درباره احتمالات پیش رو برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا داد و به راهکار تعطیلی مسابقات هم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

النصر خواهان لغو بازی با سپاهان شد

القاسم در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: تاکنون هیچ بحثی مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح نشده است.

وی افزود: بعد از مواردی که در ارتباط با ویروس کرونا در ایران کشف شد، شرایط بسیار سخت است. پس از تماس هایی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار شد، بازی تیم های النصر و التعاون (به ترتیب با سپاهان و پرسپولیس ایران) یا تا اواسط ماه می به تعویق می افتد و یا مسابقات در زمین بی طرف دیگری برگزار می شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان یادآور شد: التعاون و النصر خواهان تعویق در بازی های خود با نمایندگان ایران شده اند و ما در این زمینه از آنها حمایت می کنیم. روز سه شنبه (امروز) همه چیز اعلام می شود و تفاهم کاملی با کنفدراسیون آسیا وجود دارد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • davood IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    5 14
    احتمالا انصاری فرد و پیروانی از الان تو ورزشگاه چمباتمه زدن!! نتیجه هر دو بازی باید 3 بر 0 به نفع پر سپولیس باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس