کد خبر 1045402
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کرونا نمایه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت یک نفر در اثر بیماری کرونا در همدان خبر داد.

به گزارش مشرق، منوچهر کرمی از فوت یک نفر در همدان به خاطر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: پدر و پسری چند روز پیش به بیمارستان سینا منتقل شدند که مشکوک  ابتلا به کرونا بودند که با ارسال آزمایش‌های آنها پدر مثبت اعلام شد و متاسفانه فوت کرد.

بیشتر بخوانید:

کشف یک میلیون عدد ماسک احتکار شده در تهران

وی با اشاره به اینکه آزمایش پسر این مرحوم و اطرافیانش منفی اعلام شده و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد گفت: تمام موازین بهداشتی در دفن جسد انجام و هرگونه نکات بهداشتی رعایت شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: موارد محدود مشکوک به ویروس کرونا را در استان داریم که برای آنها نیز  اقدامات لازم انجام شده است.

وی  با تاکید به اینکه تمام اقدامات برای موارد مشکوک انجام شده و در این زمینه با رعایت تمام اصول و موزاین بهداشتی رفتار می‌کنیم افزود: مردم خودمراقبتی به ویژه شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون را در دستور کار داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه هنوز محموله وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به همدان نرسیده است افزود: طی روزهای آینده به محض دریافت و توزیع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    20 99
    خنده ام گرفت که میگه محموله ماسک هنوز به همدان نرسیده!!! بالاخره توی این مملکت یکی باید کت و شلوارهای زلزله زده ها را میدزده، یکی دیگه هم ماسک احتکار میکنه به مردم نمیده.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    7 151
    چرا قبل از بحران پیشبینیهای لازم انجام نشد. مسئولین فکر میکنند کارمند شدن یعنی فقط حقوق گرفتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس