کد خبر 1045383
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
image-20200224150914-1.jpeg

با کمی دقت و برآورد کردن هزینه‌های خانوار، درخواهید یافت که اختصاص دادن پول زیاد برای تهیه شوینده‌های مختلف و هزینه‌های مربوط به استخدام کارگر، انتخاب بهینه‌ای محسوب نمی‌شود.

با گذر زمان زندگی آدم‌ها تغییرات زیادی داشته است. این روزها آنقدر همه چیز با سرعت در حال دگرگونی است که ما ناچاریم با سرعتی بیشتر از همیشه به سمت رویاها و خواسته‌هایمان حرکت کنیم. در نتیجه برای پرداختن به بسیاری از کارهای زندگی روزمره‌ی خود وقت و فرصت کمتری در اختیار داریم. در زمان‌های گذشته که هنوز تکنولوژی‌های جدید وارد زندگی ما نشده بود، بهتر و بیشتر می‌توانستیم به کارهای روزانه‌ی خود رسیدگی کنیم. این فرصت را در اختیار داشتیم تا با کمترین هزینه به نظافت بپردازیم و بتوانیم با خیال راحت استراحت کنیم. در حالی که امروزه زندگی مدرن با سرعت سرسام آوری در حال پیشروی است و از سوی دیگر بیشتر ما مشغول انجام کارهای دیگری هستیم که نمی‌توانیم از آن‌ها چشم بپوشیم. به طوری که انجام کارهایی چون رسیدگی به خانه و نظافت و تمیزی آن تبدیل به یک دل‌مشغولی مهم شده است. پیامد این وضعیت مشکلاتی چون استرس و نگرانی‌های ناشی از نداشتن وقت کافی است که امروزه همه‌ی ما را به نحوی متاثر کرده است. این دل‌مشغولی در مردان و زنان شاغلی که باید همزمان به کارهای خانه نیز رسیدگی کنند بسیار بیشتر است. 

هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی

بروز تغییرات در سبک زندگی افراد در دنیای مدرن، باعث شده است که حتی روش‌های نظافت منزل نیز به کلی تغییر کند. با این وجود ، پاکیزگی و رسیدگی به نظافت منزل به اندازه‌ی سابق حائز اهمیت است. چرا که این رسیدگی به طور مستقیم با وجوه مختلف سلامتی افراد خانواده و آسایش آن‌ها ارتباط دارد. بنابراین بی‌توجهی به نظافت خانه و پاکیزگی محط پیرامون می‌تواند فضا را برای رشد انواع میکروب‌ها فراهم کند و سلامت یک خانواده را با مشکل روبه‌رو کند.

همان طور که می‌دانید پرداختن به پاکیزگی فضای خانه و محیط زندگی روالی به هم پیوسته است و منحصر به زمان و مراسم خاصی نیست. از این رو رسیدگی به نظافت خانه و تمیز کردن آن اغلب به طور روزانه و ماهانه مورد توجه افراد خانه‌دار است. مهم‌تر اینکه تمیزی و پاکیزگی برخی از سطوح خانه و آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی آنقدر مهم و حیاتی است که به هیچ وجه نمی‌توان از انجام آن غافل شد.

از آن جایی که نظافت منزل و پرداختن به پاکیزگی محیط خانه وقت‌گیر است، بسیاری از افراد از نداشتن فرصت کافی برای انجام آن گله‌مند هستند. خیلی از آن‌ها چاره‌ای جز استخدام کارگر برای انجام امور نظافت منزل را ندارند. اما این کار با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها، اغلب مقرون به صرفه نیست. همچنین علاوه بر استخدام کارگر برای انجام کارهای مربوط به تمیزی خانه، هزینه‌های مربوط به فهرستی از مواد شوینده‌ مختلف پیش روی آن‌ها است که وضعیت اقتصادی را بغرنج‌تر می‌کند.

با کمی دقت و برآورد کردن هزینه‌های خانوار، درخواهید یافت که اختصاص دادن پول زیاد برای تهیه شوینده‌های مختلف و هزینه‌های مربوط به استخدام کارگر، انتخاب بهینه‌ای محسوب نمی‌شود. از طرف دیگر نمی‌توان به بهانه‌ی صرف هزینه‌های زیاد از امور مربوط به نظافت منزل غافل شد؛ چرا که بهداشت و سلامت افراد خانواده چیزی نیست که قابل اجحاف باشد.

آنچه که واضح است این مطلب است که کاربرد شوینده‌های نامرغوب و نامناسب، ضمن اینکه باعث افزایش هزینه‌های خانواده می‌شود به جنس و ظاهر سطوح مختلف خانه صدمه می‌زند. از طرف دیگر به خاطر کیفیت پایین این شوینده‌ها در مواجهه با لکه‌ها، وقت و انرژی زیادی از انسان گرفته می‌شود.

اما یافتن و به کار بستن راهکارهای جدیدتر در نظافت منزل می‌تواند برای خانواده بسیار سودمند باشد. راهکارهایی که هم هزینه‌ی کمتری از شما می‌گیرند و هم تاثیر خوبی در افزایش کیفیت نظافت خانه دارند.

از جمله‌ی این راهکارهای خوب، کاربرد شوینده‌های چندمنظوره است. چندمنظوره‌ها، پاک کننده‌ هستند که قادرند در یک زمان، سطح‌های مختلف خانه و خصوصا آشپزخانه را حسابی برق بیاندازند و خدمات خانه‌داری را ارتقا ببخشند. با این شوینده‌ها دیگر مجبور نیستید هزینه‌ی زیادی را برای خرید شوینده‌های مختلف برای سطوح متنوع خانه صرف کنید و با این کار وقت و انرژی خود را تلف کنید. زیرا این شوینده‌های چندمنظوره با توانایی پاک کنندگی بالای خود، با سرعت و دقت زیادی لکه‌های مقاوم را پاک می‌کنند و سطحی تمیز و براق را به شما تحویل می‌دهند. بنابراین تنها با یک دستمال مناسب و یک شوینده‌ی چندمنظوره می‌توانید به سراغ لکه‌های موجود بر روی سطوح مختلف خانه بروید. به علاوه این نوع شوینده‌ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس