کد خبر 1044898
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت با بیان اینکه وحشت ایجادشده در بین مردم درباره کرونا، یک ترس کاذب است، تأکید کرد: میزان مرگ و میر و بیماری‌زایی بیماری ناشی از ویروس کرونا از آنفلوآنزا کمتر است.

به گزارش مشرق، دکتر سعید نمکی در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه وحشت ایجادشده در بین مردم درباره کرونا، یک ترس کاذب است، تأکید کرد: میزان مرگ و میر و بیماری‌زایی بیماری ناشی از ویروس کرونا از آنفلوآنزا کمتر است.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسائل بهداشتی از قبیل شستن دست‌ها، پرهیز از روبوسی و نرفتن به نقاط پرتجمع توجه کنند. از مردم عزیز قم نیز خواهش می‌کنم سفر نکنند.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین دروغی که درباره "کرونا" به مردم ایران، چین و جهان گفته‌اند!

تمهیدات شهرداری برای مقابله با کرونا

هاشمی: اگر تعداد مبتلایان به کرونا زیاد شود تهران قرنطینه می‌شود

ایران توانایی مقابله با «کرونا» را دارد؟

نمکی درباره پیشنهاد قرنطینه شدن شهر قم تصریح کرد: بسیاری از مردم از ما خواسته‌اند که شهر قم را قرنطینه کنیم اما مردم ما آنقدر فهیم‌ هستند که خودشان قرنطینه خانگی را انجام می‌دهند و به آموزش‌های وزارت بهداشت توجه می‌کنند.

وی افزود: تنها خواهش ما این است که مردم شریف قم سفر نکنند و هموطنان نیز سفرهای خود را به قم لغو کنند؛ قم کانونی است که باید کنترل شود زیرا اکثر مواردی که تست کرونای آنها مثبت شده است از اهالی قم هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید خبرها را فقط از وزارت بهداشت پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: بسیجی تحت عنوان بسیج ملی "کرونا را شکست می‌دهیم" را با ایجاد پایگاه‌هایی در سراسر کشور شروع کرده‌ایم که به زودی شکست کرونا را در کشور اعلام خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    ترسمه،ترسمه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    ما از کرونا نمی ترسیم از شما می ترسیم که رفتی 75 دانشجو را از ووهان، پایتخت کرونا ، به ایران برگرداندی؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من نه به خاطر دانشجویان که به خاطر دستور اربابان امریکایی ات و شیوع کرونا در ایران اینکار رو انجام دادی؟ اخه سابقه حمایت از شرابخواران و کثافت کاران را در کارنامه خود داری. اون بار شراب این بار کرونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس