کد خبر 1044846
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
سهیل مهدی

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت:مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر و اعتراض باشگاه سپاهان به برگزاری بازی بدون تماشاگر اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه صادر شده و دستور وزارت بهداشت کلیه مسابقات فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

وی افزود: چون این مساله یک پدیده اجتماعی و مدیریت این مساله بر عهده وزارت بهداشت است تابع نظر آنها هستیم و تا این لحظه اعلام کرده اند که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود. همانطور که می‌دانید مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. ( به گزارش مشرق، این درحالی است که مسابقات لیگ فوتبال چین به دلیل کرونا به تعویق افتاده و همچنان برگزار نمی‌شود.)

بیشتر بخوانید:
 

مهدی: نمی‌دانستم فوتبال چین به خاطر کرونا تعطیل است!/ جایی قرنطینه شود لیگ را تعطیل می‌کنیم

مهدی در خصوص اینکه رقابت‌های لیگ برتر تعطیل می‌شود یا خیر گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما باز هم تاکید می‌کنم این یک بحران غیر قابل پیش بینی بوده و ما هم تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم اما تا این لحظه خوشبختانه به این نظر نرسیده‌اند و ما در برگزاری بازی مصر هستیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا این اصرار سازمان لیگ بر برگزاری مسابقه ممکن است مشکلاتی ایجاد کند چون در ایتالیا مسابقات تعطیل شده است عنوان کرد: نمی‌خواهیم حساسیتی در این زمینه برای مردم ایجاد کنیم، در کنترل شیوع بیماری هستیم و در بحث ابتلا به مشکل جدی نرسیدیم. همه در این زمینه در حال کمک هستند و مدارس هم تعطیل شده است. شاید در کشور ایتالیا بحث ابتلا پیش آمده که آنها مسابقاتشان را تعطیل کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس