دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب ضمن تشکر از مردم ایران در پی امتحان بزرگ انتخابات فرمودند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

ببینید:

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاههای تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.

ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌کننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموکراسی خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است.

رهبر انقلاب اسلامی با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشیاری در مقابل آن، تأکید کردند: در مقابل فعالیت هزاران نفر از جبهه دشمن علیه مسائل گوناگون ایران، در جبهه ملت ایران باید میلیونها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل در امور تبلیغاتی و انواع کارهای ممکن برای ملت باشند.

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • SE ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    30 19
    مردم خوبی داریم خداییش . قدر مردم خوب و رهبر خود را بدانیم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
      21 16
      فدائیان رهبریم چه گلوله باشه چه کرونا
    • BE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
      3 5
      به ویژه شبکه این کانالها با پرداخت با حمایت خارجی: بی بی سی فارسی ، VOA ، من و تو ، ایران بین المللی (با حمایت سرویس های اطلاعاتی سعودی) و چند نفر دیگر. این کانال های تبلیغاتی توسط رسانه های غربی مانند رویترز ، بی بی سی ، واپو ، فاکس ، سی ان ان ، فیس بوک ، توییتر و غیره پشتیبانی و رله می شوند. این شبکه از جنگ اطلاعاتی جدید (اطلاعات نادرست) آنهاست. گسترش دروغ ، تبلیغات و اتهامات دروغین برای ایجاد آشفتگی ، سوء تفاهم ، فتنه ، انقلاب های رنگی ، کودتا ، جنگ داخلی و غیره در کشورهای هدف از طریق همزبون خودفروش بسیار کوشا هستند .
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    7 10
    مشرق چرا متن را عوض کردید اصل متن رهبری این بود::: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    18 12
    روحی لک الفدا اقا جان نفدیک بالروح و الجسم .
  • چکامه ادیب IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    18 13
    سلام خداوند بر رهبر حکیم انقلاب
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    11 14
    ای جوووووووووونم قربون آقام برم که امید دلهاست.....
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 3
    جانم فدای رهبر و همینطور خاک بر سر کسانی که با تبلیغات سوء و یا برای حزب گارایی خود باعث کاهش رای دهندگان شدند خداوند هر چه زودتر آنها را نزد ملت ایران رسوا و در قیامت خوار و ذلیل کند
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    2 4
    آقای خامنه ای یه مدته بسیار جملاتشون ایرانی شده،از زجر کشیدن ،رسیدم به افتخار و توبه،خداحافظ ایرانیان واقعی و همگان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس