کد خبر 1044577
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
ماسک

معاون دادستان قم از کشف ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده از سوی افراد سودجو خبر داد و گفت: بخشی از این ماسک ها به رایگان در بین افراد بی بضاعت توزیع می شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر سلطانی در این زمینه اظهار کرد: با دستور دادستان مرکز استان قم جلسه فوری با حضور معاون دادستان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن ، سازمان مدیریّت بحران، سازمان تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ فروش ماسک در خیابان

برخورد تعزیرات با گران‌فروشی ماسک‌های تنفسی

تصویری اعصاب خردکن در این روزها!

همکاری هلال‌احمر با وزارت بهداشت در توزیع ماسک

قیمت واقعی ماسک چند است؟

وی بیان کرد: با توجه به کشف بیش از ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده از افراد سودجو، مقرر شد تمام ماسک‌ها در ۳۲ داروخانه سطح شهر با قیمت هر عدد ۵۰۰ تومان در اختیار شهروندان قرار گیرد و تیم بازرسی با حضور نماینده دادستان، بصورت شبانه روزی نظارت لازم را بر توزیع ماسک‌ها به‌عمل آورند.

معاون دادستان قم یادآور شد: همچنین بر اساس دستور قضایی صادره از سوی دادستانی قم مقرر شد ۲۲ هزار عدد ماسک احتکار شده در یکی از انبارها نیز به‌صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.

سلطانی گفت: دستور قضایی برای پلمب داروخانه‌های متخلف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم کنند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    7 0
    اعدام این جونور ها واجب شرعی است
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 1
    به خود کارمندان دادسرای قم هم ماسک بدید خوبه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس