کد خبر 1044466
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مسدود نمایه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تونل‌های سد، وانا، تکاور و زیارباغ‌ در استان مازندران در محدوده ۲۸ تا ۹۵ استان به مدت دو شب مسدود خواهد شد.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی امروز  اظهار کرد: درحال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان بوده ولی باتوجه به احتمال ریزش بهمن لازم است تردد در تمامی محورهای استان با احتیاط انجام شود.

وی با اشاره به انسداد شبانه محور هراز، افزود: تونل‌های سد، وانا، تکاور و زیارباغ‌ در استان مازندران در محدوده ۲۸ تا ۹۵ استان به مدت دو شب مسدود خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه این محدودیت ۵ و ۶ اسفند ماه اعمال خواهد شد، تصریح کرد: این محدودیت از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد روز بعد اعمال خواهد شد.

هاشمی یادآور شد: طی ایام اجرای این محدودیت تردد از محورهای سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: محور فرعی وازک - بلده به دلیل نامناسب بودن و صعب العبور بودن مسیر در ایام زمستان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین در کندوان و هراز انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جاده‌های استان لازم است مردم قبل از تردد از آخرین وضعیت راه‌ها ازطریق تماس با سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    دیدم انگار نوشته هزار و دو شب یادم به قصه های هزار و یک شب اومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس