فرخی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل اکثریت آرا را بدست آورد

با پایان یافتن شمارش آرا ، رسول فرخی میکال با تفاوت اندکی از نماینده فعلی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل پیشی گرفت و به عنوان منتخب مردم به مجلس راه یافت .

به گزارش مشرق، فرمانداری شهرستان لاهیجان طی اطلاعیه ای نتایج سرشماری آرا در حوزه شهرستان را رسول فرخی میکال با ۱۸هزار و ۶۲۰، ذبیح نیکفر لیالستانی با۱۸هزار و ۱۱۷ رای دو رقیب اصلی در حوزه انتخابیه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل بودند که بیشترین آرا این حوزه کسب کردند.

پس از آن ها سلمان زارع با ۱۴هزار و۶۳۸، سیده زینب میربابایی گلرودباری با ۲۹۴۹، سیدرضا علوی زمیدانی با ۲۰۶۸، بهروز جعفری با ۱۱۴۰، کمیل مومنی با ۷۳۹رای ، حسن بابایی ارباستان با ۶۴۲، ابراهیم سبحانی گلرودباری با ۶۲۳، معصومه حیدری ۵۲۶، نقی حیدردوست ۳۲۷ و صادق شریف نیای دیزبنی با ۲۵۳رای را در این حوزه انتخابیه را به خود اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: در این دوره از انتخابات ۶۴هزار و ۹۰۹نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل شرکت کردند. سیداسماعیل میرغضنفری افزود: کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند.

وی خاطرنشان کرد:شکایتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و یا شاکیان و اصل امضای شاکی در ورقه شکایت ذکر شده باشد و در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک، کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری قانونی است.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ذبیح نیکفر از مجموع ۹۱۸۶۰ رأی مأخوذه، ۴۷۳۴۱ رأی را به دست آورد و رقیب اصلی خود ابوذر ندیمی را شکست داد اما در این دوره از دست یابی به کرسی مجلس باز ماند.

در شهرستان لاهیجان و سیاهکل چهار هزار و ۵۰۰نفر به عنوان عوامل اجرایی ، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده داشتند .

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل برای بخش مرکزی لاهیجان ۱۲۵شعبه ثابت و سیار، حوزه فرعی رودبنه ۴۸شعبه ، حوزه فرعی سیاهکل ۵۹شعبه و در حوزه فرعی دیلمان و پیرکوه ۲۹شعبه کار اخذ آرای تدارک دیده شده بود و از این شهرستان یک نماینده به مجلس راه می یابند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس