کد خبر 1044429
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
منتخب مردم در حوزه سردشت و پیرانشهر مشخص شد

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر، نتایج کامل و قطعی انتخابات مجلس را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سیدعلی ترابی اظهار داشت: از مجموع ۷۰ هزار و ۹۸۸ رای ماخوذه، کمال حسین‌پور با ۳۵ هزار و ۶۹۷ رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: معروف خلیلی با ۱۲ هزار و ۸۰۵ رای، احمد علی‌پور با هفت هزار و ۹۵۵ رای، کاوه حیاک با سه هزار و ۸۶۹ رای و علی محمدیان با سه هزار و ۴۱۱ رای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.  

وی افزود: هاجره قادری با هزار ۲ هزار و ۵۲۰ رای، اسماعیل شمسی با ۲۸۹ رای و فاروق رسولی نیز با ۱۸۱ رای رتبه‌های بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند.

«ترابی» اضافه کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت های احتمالی نامزدهاست.

به گفته وی کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات نیز شکایت دارند، می‌توانند در مدت هفت روز از تاریخ امروز، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کنند.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر هشت نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند و ۱۶۲ هزار نفر در این شهرستان‌ها واجد شرایط رای بودند.

در مجموع ۲۲۲ شعبه اخذ رای برای این حوزه پیش‌بینی شده بود که از این تعداد ۱۲۴ شعبه در سردشت و ۹۸ شعبه نیز در پیرانشهر قرار داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس