محسن بنگر

بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: مصاف سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و فکر می کنم برنده این دیدار خودش را به قهرمانی این فصل نزدیک تر می کند.

سرویس ورزش مشرق – بازیکن اسبق تیم های سپاهان و پرسپولیس که سابقه ۸ فصل حضور در تیم اصفهانی و سپس ۴ فصل بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد بر این باور است که پیروز میدان اصفهان در دیدار سپاهان – پرسپولیس می تواند تا ۷۰ درصد راهش را تا قهرمانی باز کند.

محسن بنگر در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در روزهایی که کرونا ویروس ذهن همه مردم را به خود مشغول کرده حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* پیش بینی تان از بازی سپاهان و پرسپولیس چیست؟

- دیدار این دو تیم همواره جذابیت های خودش را داشته است. من بارها در ترکیب دو تیم در چنین دیداری حضور داشته ام و می دانم حساسیت های خاصی هم بر این بازی حاکم است. چه در اصفهان و چه در تهران، اکثر اوقات بازی هایی دیدنی رقم خورده است. فکر می کنم این بار هم تماشاگر مسابقه یک بازی زیبا را از نزدیک ببیند.

* با توجه به شیوع ویروس کرونا فکر می کنید باز هم استقبال زیادی از این دیدار بشود؟

- این بازی در اصفهان یا تهران همیشه پرتماشاگر بوده است ولی این بار فکر نمی کنم تماشاگر زیادی به استادیوم برود. الان وضعیت به گونه ای شده که مردم برای کارهای عادی از درب خانه بیرون نمی روند چه برسد برای دیدن فوتبال. صددرصد این ویروس روی تعداد تماشاگران بازی تأثیر می گذارد. حتی فکر می کنم اگر لازم است مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:
 

مخالفت شورای تامین با حضور تماشاگران در بازی سپاهان-پرسپولیس

* تدبیری برای این منظور نمی تواند اندیشید؟

- قطعا مسئولان ذیربط در وزارت بهداشت یا ورزش می توانند با دادن ماسک رایگان به تماشاگران خیال خیلی ها را از این بابت که در یک محیط شلوغ عمومی حضور پیدا می کنند راحت کنند ولی می بینیم با سودجویی های برخی ماسکی که تا همین چند روز قبل ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان بود الان به بیش از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. چرا باید چنین وسیله مهمی برای جلوگیری از شیوع بیماری با این قیمت ها در اختیار مردم قرار بگیرد؟ مردم چه گناهی کرده اند که عده ای نان خود را در چنینی روزهایی می خواهند بدست بیاورند؟ فکر می کنم مسئولان ذیربط باید به این موضوع ورود کنند چون ویروس کرونا اصلا شوخی بردار نیست.

* بازی در نقش جهان چه تأثیری روی بازی پرسپولیس خواهد گذاشت؟

- همه بازیکنانی که در هر دو تیم حضور دارند دارای تجربه بالای فوتبال در استادیوم های بزرگ هستند. اتفاقاً فکر می کنم بازی در زمین های بزرگ و استادیوم های این چنینی روی زیبایی بازی هر دو تیم تأثیر مثبت هم خواهد داشت.

* برد این دیدار چه تأثیری بر روند ادامه کاری شان در لیگ دارد؟

- سپاهان اگر بازی را ببرد می تواند خودش را به عنوان مدعی جدی قهرمانی معرفی کند. هر چند که تا امروز هم اینگونه بوده ولی با شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی از این حیث پر رنگ تر از قبل به مسابقاتش در لیگ ادامه می دهد. اما برد پرسپولیس در این بازی هم می تواند این تیم را از سایرین جدا کرده و آنها را به عنوان تنها شانس قهرمانی جدی این فصل معرفی کند. در مجموع فکر می کنم باید اسم این مسابقه را "پُل قهرمانی" نامید. نتیجه این مصاف تا ۷۰ درصد چهره تیم قهرمان این فصل را مشخص می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    2 0
    10 روز همه مسابقات تعطیله کل کشور
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
      2 6
      مگر هر غلطی ایتالیا و چین و کره و دیگران کردند ما هم باید بکنیم؟ با همین تفکرات مردم را از رای دادن ترساندند و قالیباف برنده شد در حالی که میشود با یک ماسک و عدم دست دادن کارهای روزمره را انجام داد
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    دم شورای تامین اصفهان گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس