مدافعان حرم - مدافع حرم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری‎های مدافعان حرم است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی، در دیدار با خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: خداوند شما را با اولیا الله محشور کند، باید به شما تبریک بگویم چراکه فرزندتان را در راه اسلام و مکتب اهل بیت (ع) فدا کردید؛ بدون شک شهدای شما امتداد شهدای کربلا هستند. همان راهی که حضرت اباعبدلله الحسین (ع) فرزندان، برادران و یاران عزیزش را در همان راه داد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه انشاالله بتوانیم راه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست را ادامه بدهیم، گفت: شهدا در رضوان الهی در کنار اولیا و ائمه اطهار (ع) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ عاطفی از شهادت عزیزان مان متأثر می‌شویم همانطور که اباعبدلله الحسین (ع) عزادار شهادت فرزندان و یاران خود شد اما این صبر زمانی اجر دارد که با وجود این حس عاطفی، راضی به رضای خداوند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: انشاالله مشمول شفاعت این شهیدان والامقام باشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه‌شان باشیم؛ هر میزان این شهدای عزیز و خانواده‌های ایشان را تکریم کنیم، تنها به وظیفه مان عمل کرده ایم چرا که استقلال، امنیت و عزت ما مدیون خود شهدا و خانواده معظم آنهاست.

وی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا را یک وظیفه برشمرد و خاطرنشان کرد: انشا الله بتوانیم در روز قیامت در مقابل شهدای عزیزان روسفید باشیم و بتوانیم مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شهدا با شهادت به کمال واقعی رسیدند و ما از غافله عقب ماندیم، ادامه داد: جبهه کفاری که اکنون با آن مواجه هستیم، همان جبهه کفار دوران امیرالمؤمنین علی (ع) هستند که به رغم داشتن سابقه زیاد در عبادت، در مقابل امیرالمؤمنین (ع) ایستادند و اکنون هم همین افراد در لباس داعش قرار گرفته اند و جنگیدن با آنان مانند جنگ در رکاب حضرت علی (ع) است.

وی بیان کرد: اگر دلاوری‌های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت و با حمایت آمریکای جنایتکار، جنایات‌های بسیاری اتفاق می‌افتاد و مسلمانان بسیاری به شهادت می‌رسیدند؛ این دلاوری هاست که باعث امنیت ایران، عراق و سایر کشورها در منطقه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با تاکید بر اینکه فداکاری و رشادت مدافعان حرم در جبهه مقاومت بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: ما به شما غبطه می‌خوریم که در مسیر جهاد الی الله قرار دارید.

گفتنی است؛ شهید اسماعیل رضایی ۴ سال در جبهه‌های مقابل داعش حضور داشت و ۱۵ بهمن سال جاری در منطقه خان طومان به فیض شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس