صهیونیست‌نشین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فاصله دو هفته به انتخابات پارلمانی، ادعا کرد که هزاران واحد مسکونی صهیونیست‌نشین جدید در قدس شرقی احداث خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در آستانه انتخابات، از تلاش این رژیم برای گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم گزارش داد که نتانیاهو در فاصله دو هفته مانده به انتخابات پارلمانی، گفت که هزاران واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس شرقی احداث خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تدارک گسترده برای برگزاری نشست علنی «نتانیاهو- بن‌سلمان »

واکنش فلسطینیان به دیدار مقامات تشکیلات خودگردان با صهیونیست‌ها

وی همچنین ادعا کرد که مسئولان این رژیم قصد دارند دو هزار و دویست واحد مسکونی جدید را در شهرک «بنیت» واقع در ارتفاعات «ابوغنیم» احداث کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان مدعی شد که مسئولان صهیونیست موافقت کرده‌اند «یک شهرک جدید احداث شود که شامل هزاران منزل در منطقه "جفعات هاماتوس" [واقع در شرق بیت‌المقدس] خواهد بود».

خبرگزاری فرانسه سه‌شنبه هفته جاری گزارش داد که وزارت مسکن این رژیم، طرحی تدوین کرده که بر اساس آن، ۹ هزار واحد مسکونی دیگر در اراضی فلسطین احداث کنند.

بنا بر این گزارش، صهیونیست‌ها قصد دارند این شهرک‌های صهیونیست‌نشین را در قلب قدس اشغالی و محله‌های مردم فلسطین احداث کنند.

جدای از موجودیت اشغالگر رژیم صهیونیستی، این شهرک‌های صهیونیستی از نظر حقوق بین‌الملل غیر قانونی هستند، ولی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاییز گذشته مدعی شد که از این منظر، به این شهرک‌ها نگاه نمی‌کند.

بیش از ۶۰۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری و قدس در میان سه میلیون فلسطینی اقامت دارند.

در همین ارتباط، رئیس شرکت برق رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه خبر داد که با توجه به احتمال افزایش شهرک‌نشینان صهیونیست پس از الحاق شهرکهای کرانه باختری، یک طرح تأمین برق تدوین کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس