همراه اول در راستای تحقق چشم‌انداز خود به‌عنوان «محبوب‌ترین شرکت ایرانی» و نیز جهت تحقق اهداف راهبردی مسوولیت اجتماعی‌اش؛ و با توجه به فرآیندهای تصمیم‌گیری و ارزیابی موجود، فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی‌اش را ذیل این محورهای هشت‌گانه‌ی زیر تعریف کرده است.

  1. خیریه؛ اقداماتی که با هدف کمک به نیازمندان و بیماران انجام می‌شوند.
  2. رفتارهای حامیانه؛ حمایت (اعم از حمایت مالی، اطلاع‌رسانی، هدیه و ...) از فعالیت‌هایی که توسط سایر مجموعه‌ها (شرکت‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ...) انجام می‌شوند.
  3. محیط زیست؛ اقداماتی که با هدف حفظ محیط زیست و منابع طبیعی انجام می‌شوند.
  4. اشتغالزایی؛ اقداماتی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود.
  5. مشتری مداری؛ اقداماتی که در راستای پاسخگویی به انتظارات مشتریان انجام می‌شوند.
  6. سلامت و بهداشت؛ اقداماتی که با هدف گسترش سلامت و بهداشت انجام می‌شوند.
  7. فرهنگ سازی؛ اقداماتی که با هدف ارتقای فرهنگ در زمینه‌های مختلف انجام می‌شوند.
  8. آموزش؛ اقداماتی که با هدف ترویج و گسترش آموزش انجام می‌شوند.

حضور همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران، حمایت از مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و ارسال کمک های غیرنقدی به مناطق سیل زده از جمله اقداماتی است که اپراتور اول کشور در راستای اهداف مذکور انجام داده است.

همراه اول که سالها عنوان اولین و بزرگترین اپراتور کشور را یدک می‌کشد، با ورود چشمگیر در حوزه های اجتماعی، نشان داده است که فعالیت هایش تنها محدود به شبکه تلفن همراه نیست و امید است که دیگر شرکت‌ها و سازمان ها نیز همچون همراه اول به حوزه های اجتماعی ورود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس