کد خبر 1043122
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
تیراندازی نمایه

مرد مسلح که یک ماه قبل به خاطر اختلاف مالی با شریک قاچاقچی خود او را با شلیک گلوله مجروح کرده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ۲۵ دی امسال یک مورد درگیری مسلحانه در حوالی محله سردار جنگل در غرب تهران به پلیس اعلام شد وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد مرد جوانی از ناحیه گردن با شلیک گلوله مجروح شده است. مرد زخمی به مأموران گفت: چند جوان مسلح سوار بر خودرو به مقابل خانه‌ام آمدند و به بهانه اینکه با من اختلاف حساب دارند می‌خواستند به زور مرا سوار خودرو کنند و با خود ببرند که من مقاومت کردم و به همین دلیل اقدام به تیراندازی کردند و بلافاصله نیز متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فرار خواستگار!

اصرار به قصاص چشم برای انتقام جویی

قتل مرد ۳ زنه در کینه خانم همسایه!

با توجه به جراحت این مرد بلافاصله امدادگران اورژانس در محل حاضر شده و او را برای انتقال به بیمارستان سوار آمبولانس کردند، اما دقایقی بعد مرد مجروح با استفاده از غفلت امدادگران از آمبولانس پیاده شد و فرار کرد. همین مسأله سبب شد تا بلافاصله تیم‌های عملیاتی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای تحقیق و بررسی موضوع وارد عمل شوند و با انجام تحقیقات کامل‌تر به راز پنهانی این ماجرا پی بردند.

سرهنگ «علی محمدی» - رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی- در تشریح جزئیات این خبر گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد که فرد متواری در چند سال گذشته با یک باند قاچاق وسایل و تجهیزات پزشکی همکاری داشته و به علت به وجود آمدن اختلافات مالی اعضای این باند با وی درگیر شده‌اند و او نیز به خاطر ترس از مأموران پلیس و برملا نشدن این راز قبل از رسیدن به بیمارستان متواری شده بود.

بدین ترتیب مرد مجروح روز یکشنبه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و با اطلاعاتی که به پلیس داد مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی در دستور کار قرار گرفت سرانجام صبح دوشنبه ۲۸ بهمن مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در یک اقدام ضربتی متهم را در یکی از روستاهای حوالی شهر دماوند دستگیر کردند و به پلیس امنیت انتقال دادند.

تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس